طرح «مسجد، مدرسه، تابستان» کلید خورد

مراسم افتتاحیه برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان راز و جرگلان با حضور تنی چند از مسئولان فرهنگی و شهرستانی در محل مسجد جامع شهر راز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «هاشم شیرازیان» مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی در این مراسم گفت: طرح غنی سازی اوقات فراغت در تابستان سال جاری با عنوان طرح «مسجد، مدرسه، تابستان» با همکاری وزارت آموزش و پرورش کلید خورده و آغاز شده است.

 

وی افزود: برنامه های کانون ها در تابستان 1400 با هدف آموزش فعالیت های فرهنگی و هنری و تبیین اهمیت تربیت هنرمندان مسجدی به صورت ویژه و ارزشمند مدنظر است تا با همکاری مدیران مدارسی که همجوار مدارس هستند برای ایجاد نشاط و روحیه مسجدی تلاش متمرکز و سازنده تری انجام شود.

 

شیرازیان، بیان کرد: طی سال های اخیر طرح پیوند مسجد، مدرسه و خانواده با نام اختصاری سه میم، در کانون های مساجد استان اجرا شده و مورد استقبال دانش آموزان و والدین قرار گرفته است.

 

وی ایام تعطیلات تابستانی را فرصتی مناسب برای آموزش مهارت های زندگی و شغلی نیز بیان کرد و افزود: می توان از این فرصت برای آموزش و پرورش دانش آموزان بهره برد.

 

برگزاری مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان حاضر و نیز تقدیر از فعالان  کانون های راز و جرگلان از دیگر برنامه های این مراسم می توان نام برد.

 

 

کد خبر 1072082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha