وضعیت قرمز کرونایی در آستارا/  ۸۲ بیمار جدید در گیلان بستری شدند

دهنادی مقدم از بستری ۸۲ بیمار کرونای جدید در مراکز درمانی گیلان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. و گفت: وضعیت آستارا به وضعیت قرمز کرونایی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «انوش دهنادی مقدم» امروز (جمعه، ۱۱ تیر ) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی وضعیت کرونایی را بدتر کرد و و شاهد روند صعودی این بیماری در روزهای اخیر هستیم.


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه این بیماری مرگ بار جدی گرفته شود گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند.


دهنادی مقدم اذعان کرد: در حال حاضر ۲۷۳ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند.‌

وی با بیان اینکه آستارا به وضعیت قرمز کرونایی تبدیل شده و ماسال، رودبار و آستانه اشرفیه نارنجی شدند افزود: ۵۱ بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند. 


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از گیلانیان خواست با توجه به اینکه استان‌های جنوبی و مرکزی ایران در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند به شدت دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و از مسافرت‌های غیر ضروری از حضور در مکان‌های سر بسته بدون تهویه، شرکت در میهمانی‌ها و دوره همی‌ها خودداری کرده و حتما از ماسک استفاده کنند.

 

کد خبر 1072090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha