سازمان ملل برای دفاع از اهداف خائنانه آمریکا شکل گرفته است

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان ملل برای دفاع از اهداف خائنانه آمریکا و همپیمانان شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، ۶ تیرماه تا ۱۲ تیر ماه در تقویم نظام جمهوری اسلامی یادآور تلخی های ترور ، بمباران شیمیایی و هدف قراردادن 290 نفر انسان بیگناه در هواپیمایی مسافربری ایرانی توسط آمریکای جنایت کار و گرگ صفت است.

حجت الاسلام حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در خصوص هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، گفت: اصولاً سازمان ملل پشتیبان جانیان جهانی مثل امپریالیسم و صهیونیسم است، از اول انقلاب شاهد هستیم ، شهدایی که مثل "شهید مطهری" ترور شدند یا "شهید بهشتی" که با ۷۲ تن از یارانش در سر چشمه تهران ترور شدند ؛ اینها توسط کسانی ترور شدند که خود آنها به غرب پناهنده شدند و در غرب جا گرفتند و در زیر چتر هدایتی آنها قرار گرفتند و خیلی از آنها مثل منافقین "مسعود رجوی" و "مریم رجوی" کسانی بودند که با حمایت های بی دریغ امپریالیسم، دست به قتل و غارت و ‌کشتار زدند و مِن‌جمله آن کلاهی ملعون و خبیث که شما دیدید خود او درواقع انفجار حزب جمهوری را انجام داد و گروهک فُرقان که دست پرورده آمریکا بودند و مُشوِق‌هایی از طرف آمریکا دریافت می کردند تا این کار را انجام دهند .و در نهایت وقتی که گروهک های و  پیاده نظامشان نتوانستند کاری کنند ، خود آمریکا "سردار سلیمانی" و "ابومهدی المهندس" را در فرودگاه کشور عراق ، در حالی که آنها مهمان بودند ،  بمباران کرد و آنها را شهید نمود.

وی افزود: سازمان ملل شکل گرفته برای دفاع از اهداف خائنانه آمریکا می باشد ،و اِلا کدام کشور مظلوم تر از ایران اسلامی است که به این صورت بهترین فرزندان وطن خودش و چهره های ملی و اسلامی و دینی و انقلابیِ او ، توسط عوامل آمریکا و یا خود آمریکا ترور گردند و سازمان ملل کوچکترین حرکتی بر علیه رفتار بی شرمانه آمریکا انجام ندهد.

حجت الاسلام نوروزی با انتقاد از خود فروخته ها و منافقین وطن فروش اظهار داشت: الان گروهک منافقین در کجاست؟! به غیر از فرانسه و غرب است؟!واقعا کلاهی و گروهک فُرقان بعد از این جنایت ها به کجا رفتند؟! به غیر از غرب اقامتگاه و جولانگاه آنان برای پیگیری اهداف دیگر شد؟!  چه کسی سردار سلیمانی ما را با آن توهش شهید کرد، مردی مظلوم که سنگردار جهان اسلام بود، جرم او این بود که فقط مقابل داعش ایستادگی کرد!

نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همگان بدانند، ما از آمریکا انزجار داریم و آشتی ما با آمریکا مثل آشتی گرگ و میش است، و وقتی به کشورهای منطقه نگاه می کنیم؛ می بینیم هر کجا که آمریکا در آن ورود کرده است جز بدبختی و آوارگی برای مردمان آن منطقه چیز دیگری به ارمغان نیاورده است.

نماینده بهارستان و رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن اشاره به جنایات شیطان بزرگ آمریکا در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی عنوان کرد: امپریالیسم هیچ وقت دست از سر ما برنخواهد داشت گاهی مستقیم و گاهی با عوامل خود ، ترور شهید  فخری زاده، حمله پهبادی و سایبری در نطنز نمونه های حقوق بشرآمریکایی برای کشوری است که می خواهد مستقل باشد و روی پای خودش بایستد.

 

کد خبر 1072092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha