راه یابی ۵ نشریه علوم پزشکی جهرم به مرحله نهایی جشنواره نشریات دانشجویی کشور

حجت الاسلام دستداده گفت: پنج نشریه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به مرحله نهایی داوری جشنواره کشوری «تیتر ۱۲» راه یافتند.

حجت الاسلام «زین العابدین دستداده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: جشنواره نشریات دانشجویی کشور موسوم به جشنواره «تیتر ١٢» هر ساله در سطح ملی برگزار می شود و همه فعالان نشریات دانشجویی کشور آثار مطبوعاتی خود را در آن شرکت می‌ دهند.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: این جشنواره امسال با شعار «عینیت در خبر، انصاف در تحلیل و آزادی در بیان» در پنج بخش مستقل شامل آثار برگزیده، نشریات برگزیده، فضای مجازی، بخش ویژه و بخش سرزمین مادری و در بیش از ۵۰ محور متفاوت برگزار شده است.

 

به گفته وی، نشریه «کوثر» (نشریه دینی و قرآنی) به سردبیری «فاطمه یا علی»، نشریه «سروتونین» (نشریات چند رسانه ای) به سردبیری «فاطمه آتشی»، نشریه «آوین» (نشریات صوتی) به مدیر مسئولی «زهرا مهدی پناه» و نشریه «سروتونین» (فیلم خبری و فتوکلیپ) اثری از «علیرضا اکبری» نشریات راه یافته به مرحله نهایی داوری این جشنواره هستند.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان اظهار کرد: امسال همچنین برای نخستین بار بخش «سرزمین مادری» با هدف ارزیابی و آشنایی با فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان ایرانی خارج از کشور در حوزه رسانه و ایجاد ارتباطی فرهنگی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1072097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha