۱۴ مددجوی کرمانشاهی در جشنواره قرآنی باران وحی حائز رتبه های برتر کشوری شدند

رخصی گفت: در این جشنواره ۲۹ مددجوی برتر استان به مسابقات کشوری راه یافتند که ۱۴ نفر نیز حائز رتبه های برتر کشوری شدند.

محسن رخصی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: جشنواره قرآنی باران وحی  طی سال ۹۹ به صورت استانی و کشوری با حضور مددجویان تحت حمایت این نهادو به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت غیرحضوری و در فضای مجازی برگزار شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه افزود: بیش از ۳۰ خادم قرآنی در فضای مجازی به منظور ارشاد و آموزش مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه و آمادگی این مددجویان برای مسابقات قرآنی باران وحی فعالیت داشته اند.

 

وی خاطر نشان کرد: در این جشنواره ۲۹ مددجوی برتر استان به مسابقات کشوری راه یافتند که  ۱۴ نفر نیز حائز رتبه های برتر کشوری شدند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه اظهار کرد: موفقیت مددجویان در مسابقات قرآنی مرهون زحمات و تلاش های خادمان قرآنی بود که  آیین تجلیل از خادمان قرآنی با هدف تقدیر از زحمات این خادمان در جشنواره قرآنی باران وحی برگزار شده است.

   

رخصی  با بیان اینکه بیماری کرونا موجب تعلیق برنامه های فرهنگی و آموزشی به ویژه فعالیت های قرآنی این نهاد نشده است، تصریح کرد: این نهاد از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون فعالیت های فرهنگی خود را در بستر فضای مجازی ادامه داده که این فعالیت ها نیز با استقبال بسیار خوب مددجویان روبرو شده است.

 

کد خبر 1072106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha