آمادگی کشور برای ایجاد تحولی عظیم در تمام عرصه ها/امیدواریم  بتوانیم گره از مشکلات مردم باز کنیم

سردار حاجی‌زاده با اشاره به آمادگی کشور برای ایجاد تحولی عظیم در تمام عرصه ها گفت: بسترها برای ایجاد تحولی عظیم در کشور فراهم شده و امیدواریم دولت جدید مساله ازدواج، اشتغال، توروم و... را مرتفع کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، مراسم سالگرد شهادت فرمانده تخریب شهید ابراهیم رشید، با سخنرانی فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران سردار حاجی زاده شب گذشته(جمعه ۱۱تیر) در مجتمع امام خمینی (ره) گلزار علی بن جعفر (علیه‌السلام) قم برگزار شد.

 

سردار حاجی زاده در این مراسم به منشا ظهور شجره  خبیثه داعش پرداخت و گفت: ویروس داعش برآمده از اندیشکده های آمریکایی بود و این رژیم در تلاش بود تا با نیروهای تکفیری و تروریستی خود سراسر دنیای اسلام را درگیر کند.

 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار حاجی‌زاده گفت: ویروس داعش با تدبیر و تصمیم به موقع رهبر معظم انقلاب  و ایثار و از خودگذشتگی مدافعان حرم خصوصا سردار رشید حاج قاسم سلیمانی مهار شد و به سمت نابودی رفت.

 

سردار حاجی زاده با اشاره به مظلومیت شهدای مدافع حرم گفت: هدایت و فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ایثار شهدای مدافع حرم، عامل اصلی امنیت امروز ماست و به برکت خون همین شهدا و درایت رهبری دشمنان تاکنون ناکام مانده اند.

 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا هیچ زمانی دوست ما نبوده و روابط ما با آمریکا عادی نمی شوند تاکید کرد: نظام اسلامی به دنبال جنگ با هیچ کشوری نیست اما مشکلات ما  در دوستی با آمریکا نیز حل نمی‌شود.

 

سردار حاجی زاده با قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد گفت: امیدواریم با تشکیل دولت جدیدو با روی کار آمدن نیروهایی ولایی و خدمتگذار، بتوانیم گره از مشکلات مردم باز کنیم.

 

وی با اشاره به آمادگی کشور برای ایجاد تحولی عظیم در تمامی عرصه ها گفت: بسترها برای ایجاد تحولی عظیم در کشور فراهم شده و امیدواریم دولت جدید مساله ازدواج، اشتغال، توروم و... را مرتفع کند.

 

لازم به ذکر است شهید ابراهیم رشید، اهل روستای صرم استان قم، بار‌ها برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه حضور یافته بود و سرانجام در 10 تیرماه 97 در 32 سالگی در حین انجام ماموریت مستشاری در تدمر سوریه به همرزمان شهیدش پیوست.

کد خبر 1072111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha