شبکه نمایش با فیلم های خانوادگی میهمان خانه ها می شود

شبکه نمایش، در هفته پیش رو فیلم های منتخب خانوادگی را روی آنتن می فرستد. 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ شبکه نمایش این هفته به مرور آثار "کوبا گودینگ جونیور" می پردازد.

ساعت 13:
فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش از شنبه 12 تا 18 تیر پخش خواهند شد: نام این آثار به ترتیب روز پخش ، "آبی عمیق"، "بام تا بام"، "زنی از کوچه پشتی"، "دختری به نام ایران"، "چای سرد"، "بخاطر تهمینه" و "سیب و سلما" هستند.

ساعت 19:  
فیلم های منتخب خانوادگی، که بخش ثابت ساعت 19 تابستان شبکه نمایش خواهد بود، در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلم ها است: "اسب رویاها"، "اصلاح داستان زندگی"، "روز هشتم"( با نگاهی زیبا و دیدنی به کودکان مبتلا به بیماری سندرم داون)،" طعم شیرین خیال"، "بادیگارد محبوب من"، "برنی دلفین"، "قهرمان".

ساعت 21:
کوبا گودینگ جونیور که در سال 1996 برای بازی در فیلم "جری مگوایر" موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مکمل مرد شد، این هفته به شبکه نمایش می آید و فیلم های منتخب این بازیگر در طول هفته پخش خواهد شد. فیلم های کوبا گودینگ جونیور به ترتیب از شنبه تا جمعه بدین صورت خواهد بود: "مغز سخت افزاری"، "فهرست مرگ"، "قهرمان تحت تعقیب"، "گریز شبانه"، "رادیو"، "مسابقه موش ها" و "ضریب سرد". 

ساعت 23:
فیلم های ساعت 23 شبکه نمایش که فیلم های جذاب و فیلم جدید این شبکه را شامل می شود این هفته با فیلم "خاک"  محصول  2018 آغاز و با فیلم جدید شبکه نمایش با نام "جنگل" پایان می یابد. فیلم های جذاب هفته پیش رو شامل این فیلم ها خواهد بود: "خاک"،" مائودی"، "بلوک 16"، "اگه می تونی منو بگیر"،فیلم خاطره انگیز و ایرانی "شب بیست و نهم"( در چهارشنبه شب ها و پخش فیلم های ژانر وحشت ) ، "گلوله گم شده" و فیلم جدید شبکه نمایش با عنوان  "جنگل" که محصول سال 2017 استرالیا و با بازی دنیل ردکلیف ( بازیگر مجموعه فیلم‌های هری پاتر) است.

ساعت 1 بامداد:  
منتخب فیلم های کلاسیک این هفته نمایش نیز شامل فیلم های: "تام هورن" (با بازی استیو مک کوئین)، "برادری"، "آرزوهای بزرگ"،"سلطان جنایتکاران"، "توطئه خانوادگی"، "همشهری کین"( شاهکار اورسون ولز و از ماندکارهای تاریخ سینما)، "رودخانه نقره ای" هستند.

کد خبر 1072129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha