برگزاری نشست تخصصی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از کالای ایرانی در قزوین

اسماعیلی گفت: نخستین نشست تخصصی اصحاب رسانه و تبلیغات با موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از کالای ایرانی دوشنبه ۱۴ تیر ماه در قزوین برگزار خواهد شد.

«محمدحسین اسماعیلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: همزمان با سالروز صدور فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز، برنامه های متعددی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود به طوری که بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته این اداره کل با همکاری معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی نشست تخصصی را برگزار می کند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: بر این اساس نخستین نشست تخصصی اصحاب رسانه و تبلیغات با موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از کالای ایرانی دوشنبه 14 تیر ماه در قزوین برگزار خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: این نشست تخصصی در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری ارشاد قزوین برگزار و به شرکت کنندگان گواهینامه اعطا می شود.

 

اسماعیلی اعلام کرد: همچنین به همین مناسبت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین نمایشگاه آثار تولیدی، آموزشی، فرهنگی و مکشوفه های قاچاق کالا و ارز را با همکاری معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی استان برگزار می کند.

 

وی تصریح کرد: این نمایشگاه از 13 تا 17 تیر ماه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان واقع در بلوار آزادگان از ساعت هشت تا 14 آماده بازدید علاقمندان است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خاطر نشان کرد: برنامه دیگری هم در حوزه طراحی پوستر به مناسبت سالروز صدور فرمان مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز و نامگذاری سال 1400 با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ ها و مانع زدایی ‌ها» توسط این اداره کل و با همکاری کمسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، کانون طراحان گرافیک و انجمن توسعه هنرهای تجسمی برگزار می شود.

 

وی یادآور شد: علاقمندان می توانند برای ثبت نام و ارسال اثر در دومین مسابقه طراحی پوستر با موضوع شعار سال به سایت ghazvin.farhang.gov.ir و بخش رویدادهای فرهنگی هنری مراجعه کنند.

 

کد خبر 1072176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha