۵۰ کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی سیره نبوی در مریوان برگزار شد

حجت‌الاسلام حسن ورهرام گفت: از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان ۵۰ کارگاه آموزشی در زمینه‌های سبک زندگی اسلامی، سیره نبوی و گام دوم انقلاب در این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان در راستای تحقق اهداف دینی و فرهنگی خود در این شهرستان در یکسال گذشته 50 کارگاه آموزشی در زمینه‌های سبک زندگی اسلامی سیره نبوی و گام دوم انقلاب را در این شهرستان برگزار کرد.

 

وی با اشاره به فعالیت‌های قرآنی این اداره در طول یکسال اخیر بیان کرد: برگزاری 30 برنامه قرآنی آموزشی و محفل انس با قرآن کریم نیز از برنامه‌هایی است که توسط امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی مریوان پیگیری و اجار شده است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان به کمک‌های مومنانه و رزمایش مواسات و همدلی در این شهرستان پرداخت و بیان کرد: اداره تبلیغات اسلامی مریوان در راستای تحقق این مهم توزیع 12 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان و توزیع یک‌هزار و 700 بسته معیشتی سبد غذایی در قالب رزمایش همدلی را با همکاری خیرین و تشکل‌های زیرمجموعه انجام داده است.

 

حجت‌الاسلام ورهرام بیان کرد: شناسایی فقرا درهشت محله  فقیر نشین مریوان و رسیدگی به مشکلات آنان به صورت حضوری در منزل و محل کار و همچنین رسیدگی مستقیم به بیش از ۱۵۰ خانواده فقیر نیز به همت اداره تبلیغات اسلامی مریوان انجام شده است.

 

وی اضافه کرد: برگزاری ۵۰ جلسه آسیب‌های اجتماعی، عفاف و حجاب و احکام پرسش و پاسخ نیز بخش دیگری از فعالیت‌های تبلیغات اسلامی مریوان در طول یکسال اخیر بوده است.

 

وی بیان کرد: در مجموع طی یکسال گذشته ۴۷۰ برنامه شاخص از سوی اداره تبلیغات اسلامی مریوان برگزار شد که با استقبال مخاطبان همراه بود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان عنوان کرد: سازمان تبلیغات یکی از برکات انقلاب اسلامی است که زدودن فقر فرهنگ دینی در جامعه اسلامی ما نقش بسزایی دارد چرا که تبلیغ در اصطلاح دینی به معنای ابلاغ امور دینی و دعوت به دین است.

کد خبر 1072208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha