توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان اندیمشک

حجت‌الاسلام آذرافروز از توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه توسط قرارگاه تواصی و مواسات حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) اندیمشک خبر داد.

«حجت‌الاسلام حسن آذرافروز» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، از برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه توسط قرارگاه تواصی و مواسات حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) اندیمشک خبر داد و اظهار کرد: در این مرحله از رزمایش، ۴۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی و رب‌گوجه تهیه شد که ارزش هر کدام از این بسته‌ها ۳۳۰ هزار تومان بود.

 

مدیر حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) اندیمشک سفیران هدایت شمال خوزستان افزود: با همکاری و بررسی گروه‌های جهادی مناطق مختلف توانستیم ضمن شناسایی اقشار بی‌بضاعت و کم درآمد و خانواده‌های آسیب‌دیده از ویروس کرونا، این بسته‌‌های معیشتی را میان آنها توزیع کنیم.

 

وی اذعان کرد: قرارگاه تواصی و مواسات توسط بسیج طلاب حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) اندیمشک به منظور بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی در مسائل مختلف جامعه راه‌اندازی شده است تا بتواند با برطرف کردن مشکلات جامعه و همچنین با انجام اقداماتی همچون رزمایش کمک‌های مومنانه و کارهای جهادی، مشکلات مردم را کاهش دهد.

 

حجت‌الاسلام آذرافروز در پایان از همکاری گروه‌های جهادی دهگانه مناطق مختلف، خیرین و بنیاد علوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

 

کد خبر 1072214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha