فعالیت مرکز مشاوره نور کانون هادیان نور ملایر با تخفیفات ویژه  برای عموم مردم

مطهری گفت: مرکز مشاوره نور کانون هادیان نور با تخفیفات ویژه در زمینه های مختلف مشاوره قبل از ازدواج و... به عموم مردم خدمات دهی دارد.

« حجت الاسلام مهدی مطهری» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون هادان نور مسجد جامع ملایر در دهه 90 مسجد جامع ملایر و تاسیس شده است که با 150 عضو بیشترین اعضای این کانون طلاب وجوانان هستند..

 

مدیر کانون فرهنگی هنری هادیان نور مسجد جامع ملایر با اشاره به فعالیت های این کانون در زمینه های مختلف افزود: توزیع بست های معیشتی به همت کانون و با کمک خیران نیکوکاران ، فعالیت های جهادی و.... و همچنین برنامه های مختلف مذهبی، مناسبتی و دینی در فضای مجازی  از جمله فعالیت های این کانون از زمان شیوع کرونا تا کنون بوده است

وی یکی از مهمترین فعالیت های این کانون را راه اندازی مرکز مشاوره دینی نور برشمرد و گفت: این مرکز با همکاری سه  نفر از اساتید حوزه و کانون و همچنین  حضور یکی از روانشناسان برجسته ملایر در حال فعالیت است.

وی با بیان اینکه این مرکز با تخفیف 30 درصدی مشاوره های قبل از ازدواج، مشاوره زناشویی، همسر داری، فرزند پروری  درمان  افسردگی و اختلالات  روانی، وسواس فکری، اضطراب و.. را  به مراجعان ارائه می دهد افزود:  این مشاوره ها هم به صورت تلفتی و هم به صورت حضوری انجام می شود.

کد خبر 1072236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha