هفته افشای حقوق بشر آمریکایی بهترین فرصت برای خوانش پرونده سیاه غرب است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی بهترین فرصت برای خوانش منطقی و هوشمند نسبت به پرونده سیاه غرب نسبت به تجزیه حقوق بشر و عوامل افول تمدنی آنهاست.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت الاسلام سیدمحمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و پرونده سیاه و ننگین این رژیم جنایتکار و همدستانش، آمریکا را بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان معاصر دانست.

 

وی افزود: نقض حقوق بشر در آمریکا و غرب قدمتی به اندازه تاسیس تاریخ این کشورها دارد، از کشتار رنگین‌پوستان که آثار آن امروزه در شمال آمریکا و کانادا کشف می‌شود شروع شده و به عنوان یک فرهنگ غالب از نسلی به نسل دیگر تسری پیدا کرده است.

 

 حجت الاسلام سیدمحمد سادات اعلام کرد: این دولت‌ها تحت لوای فرهنگ لیبرال دموکراسی نمادی پررنگ از شهوت خشونت و ترس شده‌اند و ازفلسفه مدرنیسم و تمدن غرب امروزه تنها مشتی تباهی و تبهکاری برجای مانده است.

 

 وی خیزش بین‌المللی علیه نظام سلطه و در رأس آن آمریکا، از جمله تخریب نمادهای ملی و هویتی آنها همچون مجسمه بنیانگذاران تمدن غرب را از جمله نشانه‌های افول آمریکا و تزلزل این تمدن بیان کرد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی بهترین فرصت برای خوانش منطقی و هوشمند نسبت به پرونده سیاه غرب نسبت به تجزیه حقوق بشر و عوامل افول تمدنی آنهاست.

 

 

وی در پایان اظهار کرد: اکنون که طبل آبروی  آمریکا پاره شده و تشت رسوایی لیبرالیسم از بام تاریخ بشر افتاده، هنوز عده ای منفعل در برابر تمدن غرب از سر غفلت یا دشمنی با همسویی اربابان خارجی خود در حال بزک کردن چهره رسوای دنیای غرب می‌باشند و صد افسوس که آنها نمی‌دانند بر سر آرامگاهی دخیل بسته اند که در آن جنازه وجود ندارد.

 

لازم به ذکر است، با توجه به جنایات بی شمار آمریکا در تیرماه از جمله عملیات نافرجام ترور حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) در 6 تیرماه 1360، فاجعه هولناک ترور آیت الله شهید بهشتی و 72 تن از یاران ایشان در 7 تیر 1360، بمباران شیمیایی شهرستان سردشت و قتل عام مردم بی گناه در 7تیر 1366، ترور آیت الله شهید صدوقی در 11تیر 1361و بالاخره حمله به هواپیمای مسافربری ایران در 12 تیر 1367، از 6 تا 12 تیرماه تحت عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر نامگذاری شده است.

کد خبر 1072244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha