روند اجراي پروژه هاي عمراني در كشور به رغم تحريم متوقف نشد

معاون عمراني وزير كشور گفت: روند اجراي پروژه هاي عمراني در كشور علي رغم تحريم هاي ظالمانه و كرونا متوقف نشده است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «مهدي جمالي نژاد»  صبح امروز( ۱۲ تيرماه) در آئين افتتاح پروژه زیرگذر شهید کشوری شهر ایلام، با بيان اینکه شهرداري ايلام در اجراي اين زيرگذر كه باعث مدیریت تردد خودروها و کاهش محسوس ترافیک می شود، اظهار کرد: علي رغم تحريم هاي ظالمانه و شيوع كرونا خوشبختانه با همدلي و همكاري مسئولان و دست اندركاران امر، روند اجراي پروژه هاي عمراني در كشور متوقف نشد.
 

 

وي تصریح کرد: در هفته دولت سال گذشته بيش از ۱۸ هزار پروژه عمراني و در دهه مبارك فجر انقلاب اسلامي در بهمن ماه گذشته بيش از ۳۰ هزار پروژه عمراني در  سراسر كشور به بهره برداري رسيد.
 

 

جمالي نژاد همچنين به افتتاح ۴۰ هزار پروژه زودبازده با همكاري بسيج سازندگي و بازسازي حدود ۱۶۰ هزار خانه اسيب ديده ناشي از سيل سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: به بركت خون شهدا و دعاي خير خانواده شهدا و مردم با تلاش تمامي دست اندركاران، پيشرفت و آباداني كشور با سرعت خوبي در جريان است.
 

 

وي ضمن تجلیل از مقام شامخ شهید کشوری، به جايگاه خوب استان ايلام در سنجش كشوري سرمايه اجتماعي و مشاركت مطلوب مردم استان در انتخابات اخير اشاره و ابراز اميدواري کرد كه شورا و شهرداري جديد ادامه دهنده فعاليت هاي جهادی شوراي پنجم باشند.
 

 

جمالی نژاد حرکت مدیریت شهری و روستایی را روبه جلو عنوان نمود و از شهرداری ها و دهیاری ها خواست تا در هفته شهرداری ها و دهیاری، طی روزهای ۱۴ تا ۲۰ تیرماه، دستاوردها و اقدامات خود را به آگاهی افکار عمومی و مردم برسانند.
 

 

رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور همچنین با قدردانی از خدمات شبانه روزی و ارزنده شهرداری ها و دهیاری ها و شوراهای استان در چهارسال فعالیت آنها در دوره شورای پنجم، از خدمات مدیریت شهری  و روستایی در جریان سیل ابتدای سال ۱۳۹۸ و همچنین فعالیتهای مرتبط با جلوگیری از شیوع کرونا تقدیر نمود.
 

 

گفتی است جمالي نژاد در بدو ورود به استان ايلام با حضور در مزار شهداي گمنام با آرمان هاي شهدا و امام راحل تجديد پيمان و همچنين با خانواده شهيد كشوري ديدار و از خدمات وي در دوران دفاع مقدس تقدير و با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام هم ديدار  کرد.

کد خبر 1072260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha