باید برای تک تک شاخص های اجتماعی، اطلس فرهنگی تعریف شود

دبیر شورای سیاستگذاری عفاف و حجاب کشور، سخت ترین مدیریت در کشور را مدیریت اجتماعی نام برد و گفت: باید برای تک تک شاخص های اجتماعی در کشور اطلس فرهنگی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ سردار «مهدی رضاییان» امروز شنبه در نشست ستاد راهبری و هماهنگی اجرای مصوبه عفاف و حجاب خراسان شمالی گفت: موضوع فرهنگی برخلاف سایر حوزه ها برگشت پذیر نیست و در حال حاضر دشمنان سرمایه گذاری های زیادی در زمینه کم رنگ کردن عفاف و حجاب دارند و ما نیز باید به همان اندازه سرمایه گذاری کنیم.

 

دبیر شورای سیاستگذاری عفاف و حجاب کشور بیان کرد: سخت ترین مدیریت در کشور مدیریت اجتماعی است لذا باید برای تک تک شاخص های اجتماعی در کشور اطلس فرهنگی داشته باشیم.

 

وی اظهارکرد: در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که دشمن تمام سرمایه‌ها و ظرفیت‌های خود را پای کار آورده و باید ظرفیت‌های حاکمیتی و مردمی را در حوزه حجاب و عفاف شناسایی و فعال کنیم تا بتوانیم با هم‌افزایی در این حوزه موفق عمل کنیم.

 

سردار رضاییان با تأکید بر اینکه تمام اقدامات در فضای مجازی مربوط به هر دستگاهی باید از سوی مدیران پیگیری شود، افزود: برخی از کارمندان در فضای حقیقی از حجاب و عفاف مناسبی برخوردار هستند ولی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی عملکرد دیگری دارند.

 

دبیر شورای سیاستگذاری عفاف و حجاب کشور بیان کرد: با توجه به اینکه فضای مجازی در دسترس همگان است، میزان خسارت فضای مجازی هم گسترده است لذا باید با مشارکت و تقسیم کار بین دستگاهی در راستای کنترل این فضا تلاش کرد.

 

«احمد برادران» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی هم گفت: 20 دستگاه اجرایی متولی امر عفاف و حجاب هستند که باید انتظارات ما از آنان در حوزه محتوا و عمل مشخص شود.

 

وی با بیان اینکه دولت ها در بسترسازی و سرمایه گذاری در حوزه عفاف و حجاب و در راستای کمک به این فرآیند در نظام اجتماعی نقش مهمی دارند که نباید مورد غفلت قرار گیرد، نقش آموزش و پرورش، دانشگاه ها، رسانه ها و صداوسیما را در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مهم دانست.

 

برادران مسئله عفاف و حجاب را یکی از مهم ترین اصول و مبانی دینی و اعتقادی دانست و افزود: این مسئله در حوزه اجتماعی نیز یک اقدام فرهنگی محسوب می شود.

 

 

 

کد خبر 1072315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha