طرح شهید سلیمانی کمک بزرگی به عبور از بحران کرونا می کند

سردار معروفی با تأکید بر اینکه طرح شهید سلیمانی جدی گرفته شود که کمک زیادی به عبور از این بحران می کند؛ برای همکاری بسیج با ناجا برای بستن گلوگاه های ورودی استان اعلام آمادگی کرد و افزود: تعزیرات و اصناف هم باید موضوع را جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی، شنبه(۱۲ تیر) در ستاداستانی مدیریت بیماری کرونا گفت: با توجه به سیل عظیم زائر به مزار شهید سلیمانی در هفته های اخیر؛ به فرماندهان سراسر کشور نامه زدیم و به همه نواحی استان نیز اعلام می کنیم تا اطلاع ثانوی از اعزام زائر جلوگیری شود و هیچ کاروان زیارتی وارد استان کرمان نشود.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: همه نقاهت گاه ها و سالن های سپاه حتی خوابگاه ها و مراکز آموزشی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی است و یک هزار تخت بیمارستانی آماده و از امروز مهیا برای استفاده است.

 

 

وی با تأکید بر اینکه طرح شهید سلیمانی جدی گرفته شود که کمک زیادی به عبور از این بحران می کند؛ برای همکاری بسیج با ناجا برای بستن گلوگاه های ورودی استان اعلام آمادگی کرد و افزود: تعزیرات و اصناف هم باید موضوع را جدی بگیرند.

 

 

سردار معروفی همچنین از آمادگی همه اقشار بسیج برای کمک به کادر درمان و آماده باش بسیج طلاب خبر داد و گفت: به همه گروه های جهادی نیز ابلاغ شده و گردان های سایبری سپاه نیز آماده هشداردهی و آگاهی بخشی هستند اما محتوای لازم را باید علوم پزشکی در اختیار آنان قرار دهد.

 

 

وی با تأکید بر اینکه برای عادی انگاری مسئولین هم باید فکری شود؛ ادامه داد: همه توان سپاه و بسیج در اختیار است زیرا جان مردم در اولویت قرار دارد.

 

 

یدالله موحد، رییس کل دادگستری استان کرمان هم گفت: اعضای دادگستری و قضات باید در تیم های تشکیل دهنده توسط علوم پزشکی و فرمانداران حضور جدی و اثر بخش داشته باشند و مصوبات مد نظر باشد‌ زیرا مدیران و صنوف مختلفی که تصمیمات را نقض می کنند در واقع تهدیدی علیه سلامت عمومی و جرم تلقی شده و قابل تعقیب کیفری است.

 

 

وی مصوبات ستاد مقابله با کرونا را به منزله قانون دانست و با اعلام اینکه ما با همه اختیارات قانونی از این مصوبات حمایت خواهیم کرد؛ گفت: یکی از مراجعی که ارباب رجوع پرشمار دارد، دادگستری است که تأکید شده خدمات قضایی غیرحضوری ارائه و از سامانه های دادرسی های الکترونیکی استفاده شود و افراد از مراجعه حضوری پرهیز کنند.

 

 

کد خبر 1072334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha