خادمیاران رضوی آمل۱۰هزار ماسک تولید کردند/آستان بوسی امام مهربانی ها به پاس فعالیت در جبهه مبارزه با کرونا

کوهستانی با بیان اینکه ۳۰خادمیار رضوی در جبهه مبارزه با کرونا ۱۰هزار ماسک به ارزش ۴۰۰میلیون تومان تولید کردند، گفت: این خادمیاران که در تولید وتوزیع ماسک برای خانواده های کم برخوردار همکاری نمودند به مشهد مقدس اعزام شدند.

«احمد کوهستانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به فعالیت های عام المنفعه خادمیاران رضوی شهرستان آمل اشاره و اظهار کرد: خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) در این شهرستان همانند سایر اقشار جامعه برای کمک به کادر درمانی و بهبود بیماران کرونایی از روزهای آغازین اطلاع رسانی درخصوص شیوع کرونا به خط شدند.

مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان آمل از راه اندازی کارگاه تولید ماسک بهداشتی توسط خادمیاران رضوی این شهرستان خبر داد و افزود: تاکنون 10هزار ماسک در این کارگاه تولید و بین جامعه هدف، نیازمندان و گروه های در معرض خطر ویروس کرونا توزیع شده است.

 

وی به همت والای خیرین برای همکاری با خادمیاران رضوی شهرستان آمل در جبهه مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: تاکنون 400 میلیون تومان ماسک برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس تولید شده است.

کوهستانی اظهار کرد: ۳۰ نفر از خادمیاران کانون عمومی خدمت رضوی حسینیه ثارالله امت آباد شهرستان آمل در مدت دو سال بصورت جهادی در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی با تولید اقلام بهداشتی نظیر ماسک مشغول مبارزه با این ویروس منحوس هستند.

 

وی با بیان اینکه خادمیاران رضوی که در تولید وتوزیع ماسک برای خانواده های کم برخوردار همکاری نمودند به مشهد مقدس اعزام شدند، افزود: این خادمیاران با بدرقه ارکان دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان آمل وجمعی از خادمیاران این کانون به آستان بوسی حضرت ثامن الحجج (ع) اعزام شدند.

 

 

کد خبر 1072336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha