خون شهدا مایه وحدت در کشور است

علی کشوری گفت: خون تک تک شهدا است که این مرز و بوم را حفظ کرده و باعث اتحاد شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، « علی کشوری» فرزند خلبان شهید «احمد کشوری» در مراسم افتتاح زیرگذر شهید کشوری در شهر ایلام، اظهار کرد: گر چه ما و مردم گلایه هایی داریم، اما ۲۵۰ هزار شهیدی که برای این نظام و مرز و بوم داده اییم، تضمین کننده ی راه انقلاب است

 

وی با بیان اینکه مردم ایلام با جان و دل شهید کشوری را دوست دارند برایم عجیب است، گفت: به جرات می توانم بگویم و در مازندران هم گفته ام این تعصبی که در ایلام نسبت به شهید کشوری است در مازندران که زادگاهش است دیده نمی شود.

 

کشوری تصریح کرد: روح پدرم اینجاست، هر چند که همه جا هست، اینجا جایی است که انسان بخواهد باری به آسمان ببرد، هر دفعه که به ایلام می آیم این حس را دارم.

 

فرزند خلبان شهید «احمد کشوری» ابراز کرد: وقتی پدرم در سال ۵۹ به ایلام آمد، و خانواده ش را در شهر ایلام مستقر کرد، به خانواده ش گفتند من می خواهم شما اینجا باشید که مردم اینجا دلگرم باشند، باشید و ببینید که مردم اینجا چه می کشند

 

وی خاطرنشان کرد: یاد و خاطره ی آزاد سازی شهر مهران را گرامی می دارم و از کسانی که برای این پروژه ی ملی زحمت کشیدند تشکر می کنم.

 

گفتنی است، طرح زیرگذر شهید کشوری شهر ایلام با حضور «مهدی جمالی نژاد» رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و معاون عمرانی وزیر کشور، خانواده شهید کشوری و مسئولان ارشد استان ایلام صبح امروز(۱۲ تیر) به بهره برداری رسید.

 

شهید امیر سرتیپ خلبان احمد کشوری ۱۸ آذر ماه ۱۳۵۹ در حالی که از مأموریتی بسیار دشوار پیروز باز می‌گشت، در منطقه عملیاتی میمک از توابع استان ایلام، هدف حمله یک فروند میراژ عراقی قرار گرفت و به مقام رفیع شهادت نائل شد.

 

 

 

کد خبر 1072352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha