شناسایی ۴۵ مورد کرونای آفریقایی و ۵۹ مورد کرونای هندی در فارس

همتی گفت: ۴۵ مورد بیمار مبتلا به کرونای جهش یافته آفریقایی- برزیلی و ۵۹ مورد بیمار مبتلا به کرونای جهش یافته هندی در استان فارس تاکنون شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول همتی» امروز (شنبه 12 تیر) با اشاره به آمار کرونا در استان فارس به خبرنگاران گفت: انجام تست های تشخیصی کرونا در فارس نشان می دهد که آمار کرونا در استان به 297 هزار و 5۷۹ نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز افزود: در 24 ساعت گذشته چهار فوتی در اثر کرونا در استان فارس داشته ایم و آمار جان باختگان کرونا در استان چهار هزار و 831 نفر است.

وی اضافه کرد: یک هزار و 277 بیمار مثبت قطعی و یا دارای علامت کرونا نیز در بیمارستان های استان بستری شده اند که 153 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های تحت مراقبت های ویژه درمانی هستند.

همتی با اشاره به شمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی در استان فارس بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۲۶۹ هزار و 626 نفر در فارس از بیمارستان ها ترخیص و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

وی تاکید کرد: تا امروز، ۴۵ مورد بیمار مبتلا به کرونای جهش یافته آفریقایی- برزیلی در شهرستان های شیراز، لامرد، لارستان، کازرون، سروستان، گراش و مهر و همچنین ۵۹ مورد بیمار مبتلا به کرونای جهش یافته هندی در شهرستان­های شیراز، کازرون، لامرد، مهر و نیریز شناسایی شده است.

کد خبر 1072369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha