انتقاد جدی نماینده مردم کرمان در مجلس به سیاست های متزلزل ستادملی کرونا/ بازار را به جای بستن باید واکسینه کرد

زاهدی با انتقاد شدید از سیاست های متزلزل ستادملی کرونا خواستار اختیارات استانی برای مقابله با بحران کرونا در استان کرمان شد و گفت: امروز مشکلاتی ایجاد شده که عدم تصمیم گیری درست در سطح ملی را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدمهدی زاهدی، شنبه(۱۲ تیر) در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا که به دلیل اهمیت فوق العاده آن با حضور امام جمعه و استاندار و اعضای شورای تأمین برگزار شد؛ با انتقاد جدی به سیاست های ستادملی مقابله با کرونا؛ از سیاست های بدون ثبات این ستاد تعبیر به موش و گربه بازی کرد.

 

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در این باره به آزاد گذاشتن سفرهای نوروزی اشاره کرد که پس از آن کشور با پیک جدی بیماری کرونا روبرو شد و در ادامه به ورود و خروج بی حساب و کتاب اتباع نیز اشاره کرد و گفت: از طرفی به ناجا اجازه برخورد با اتباع داده نمی شود!

 

 

وی ادامه داد: بنده به مدیریت در این سطح انتقاد جدی دارم زیرا مشکلات ایجاد شده گریبانگیر ملت می شود؛ هیچکس از اصناف حمایت نمی کند که حتی مثلاً به بانک بگوید چک سررسید شده را به اجرا نگذارد، اوقاف اجاره بهای موقوفه را دریافت نکند و... اما مشکلاتی ایجاد شده که عدم تصمیم گیری درست در سطح ملی را نشان می دهد.

 

 

زاهدی با بیان اینکه انتقادات وارده به ستاد ملی کرونا الی ماشاء الله است؛ تصریح کرد: هر کسی که مسئولیت دارد به ما اجازه بدهند مرزهای استان را به طور جدی کنترل و ناجا و سپاه برخورد جدی با اتباع بیگانه بکنند.

 

 

وی با اشاره به شائبه آلوده بودن اَنبه های موجود گفت: این خود یک فضای روانی ایجاد کرده‌ و میوه باید از مبادی رسمی وارد و اگر نیاز به قرنطینه دارد، قرنطینه شود؛ جلوی قاچاق دام از شرق استان گرفته شود؛ از بسیج و نیروهای مسلح کمک بگیریم و مرزهای خود مخصوصاً مرزهای جنوب را ببندیم و در قرنطینه هم رفت و آمدها را کنترل کنیم.

 

 

نماینده مردم کرمان و راور سیاست های تبعیض آمیز ستاد کرونا را باعث گلایه مندی دانست و گفت: در حالی به اصناف سخت گرفته می شود که همان ها می گویند دفاتر ثبت اسناد، رادیولوژی ها، دادگستری ها و..‌. را هم ببینید! لذا سخت گیری به اصناف را کمتر و به اقشار آسیب پذیر کمک کنیم.

 

 

وی تأکید کرد: بازار و مراکزی که با مردم سر و کار دارند را واکسینه کرده و جدی بگیریم و پروتکل های سخت گیرانه گذاشته و بازرسین هم کنترل کنند و ساعت کاری آنان از صبح تا ساعت ۱۵ به بعدازظهر موکول شود.

 


 

کد خبر 1072381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha