مسیرهای سیل زده مراوه تپه بازگشایی شد

ضمیر گفت: محورهایی که براثر سیل و بارندگی شب گذشته مسدود شده بود بازگشایی شد.

«امانگلدی ضمیر» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در شب  گذشته بارندگی رگباری شدید در شهرستان اتفاق افتاد و در مدت یک ساعت بارش شاهد بارندگی 68 میلی متری  در آق امام و منطقه کوهستانی چناران داشتیم.

 

فرماندار مراوه تپه  ادامه داد: این بارندگی باعث شد مسیرهای اصلی کلاله به مراوه تپه مثل محور چنارلی، کریم ایشان و آق امام  و غیره مسدود شد و همه مسیرها در شب گذشته بازگشایی شد.

 

ضمیر بابیان اینکه جاده بین روستایی چناران نیز امروز بازگشایی شد، افزود: این سیل  و رگبار خسارتی نیز  به دام، منازل و مزارع کشاورزی وارد کرد که این خسارت ها در دست بررسی است.

 

وی افزود: خوشبختانه تلفات جانی ناشی از سیل و رگبارها در دو روز گذشته نداشتیم، هواشناسی هشدار نارنجی صادر کرده بود و از طریق مساجد و فضای مجازی و معتمدان محلی اطلاع رسانی به مردم صورت گرفته است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: در منطقه قزانقایه که روزهای گذشته شاهد سیل بودیم  نیز بارندگی داشتیم ولی خسارت از این منطقه گزارش نشده است.

 

ضمیر بیان کرد: رودخانه اترک طغیان داشته است و در منطقه خراسان شمالی بارندگی اتفاق افتاد و درخواست داریم مردم و دامداران به مسیل های رودخانه نزدیک نشوند.

 

وی افزود: امروز نیز هشدار بارش باران به صورت رگباری داریم و درخواست داریم مردم این هشدارها را جدی بگیرند و چون بارش به صورت رگباری است مشخص نمی کند دقیقا در چه نقطه ای رقم می خورد.

کد خبر 1072408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha