کانون‌های فرهنگی هنری شعار سال ۱۴۰۰ را با جدیت دنبال می‌کنند

حجت‌الاسلام مقصودعلی گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد که همیشه در خدمت انقلاب اسلامی و اهداف آن هستند امسال نیز شعار «تولید، مانع زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها» را با جدیت دنبال می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین «مقصودعلی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان اظهار کرد: همان طور که در هنگام تبلیغات انتخاباتی شاهد بودیم، موضوع اقتصاد و معیشت مردم مهمترین مسئله کشور است.

 

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر اساس همین واقعیت امسال نیز شعار اقتصادی را مطرح کردند تا ان شاءالله دولت جدید در ادامه تلاش های دولت فعلی گام های بلندی برای رفع مشکلات بردارد.

 

این استاد حوزه علمیه تهران افزود: مساجد در حوزه اقتصادی و در راستای اجرایی شدن مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی فعالیت چشمگیری داشته اند، از همکاری بدر تولید اقلام بهداشتی همچون ماسک، دستکش، شیلد، گان و محلول ضد عفونی کننده تا ایجاد شغل برای زنان سرپرست خانوار. مساجد در دوره شیوع کرونا بار دیگر کارکردهای خود را به نمایش گذاشتند.

 

مقصودعلی در ادامه با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری به عنوان یکی از نهادهای انقلابی و مردمی همواره در مسیر اجرایی شدن مطالبات مقام معظم رهبری حرکت کرده اند، گفت: این کانون ها در زمینه اقتصادی، رفع مشکلات معیشتی و کمک به نیازمندان گام های بسیار بلندی برداشته اند.

 

وی ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری هم در زمینه کارآ،رینی برای افراد متقاضی شغل و هم تهیه و توزیع بسته های ارزاق و پوشاک و نیز تهیه جهیزیه برای نوعروسان بی بضاعت و کم بضاعت بسیار خوب عمل کردند.

 

این استاد حوزه علمیه تهران خاطرنشان کرد: ان شاءالله دولت جدید با افزایش حمایت های خود از کانون های فرهنگی هنری مساجد موجب رونق بیشتر این کانون ها شود که قطعا این اقدام زمینه ساز تقویت مساجد خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 1072423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha