اعضای تیم فوتسال دانش‌آموزی کردستان تقدیر شدند

دانش‌آموزان تیم فوتسال مقطع متوسطه دوم استان که به مقام نائب قهرمانی کشور دست یافته بودند، با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان تقدیر شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، افشین خوش‌گوار، معاون تربیت بدنی و سلامت استان کردستان، در مراسم تقدیر از تیم فوتسال دانش‌آموزی کردستان با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی به صورت مجازی و غیرحضوری، دلیل آن را شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی دانش‌آموزان عنوان و اظهار کرد: سازگاری و انطباق اجرای برنامه‌ها با شرایط کرونایی در بخش تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی نیز صورت گرفت و برای اولین بار شاهد برگزاری مسابقات ورزشی به صورت غیرحضوری بودیم.

 

 

 وی افزود: هر چند شاید مسابقات غیرحضوری شود و نشاط و استرس و شرایط مسابقات حضوری را نداشته باشد اما تداوم و استمرار فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان به عنوان یک ضرورت در چنین مسابقاتی هدف قرار داده شده است.

 

 

خوش‌گوار با تبریک عنوان نائب قهرمانی تیم فوتسال آموزش و پرورش ناحیه یک به عنوان نماینده استان در مسابقات کشوری، این موفقیت را بسیار مهم و ارزشمند برشمرد و گفت: در چند سال اخیر رشته فوتسال دانش‌آموزی به واسطه برگزاری لیگ استانی و توجه به دانش‌آموزان مستعد این رشته ورزشی، افتخارات و موفقیت‌های فراوانی را به دست آورده است که امیدوارم با پایان کرونا مجدداً شاهد ادامه شکوفایی این رشته و سایر رشته‌های ورزشی بخش دانش‌آموزی باشیم.

 

در پایان این مراسم از مربی، سرپرست و بازیکنان تیم فوتسال که چندی پیش در مسابقات کشوری به عنوان دوم کشور دست یافته بودند، با اهدای تقدیرنامه و جوایزی تقدیر شد.

 

 

 

 

کد خبر 1072440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha