برگزاری ۱۶ کارگاه آموزشی معرفت شناسی در تابستان

۱۶ کارگاه آموزشی معرفت شناسی با موضوعات متنوع توسط موسسه غدیرشناسی در فصل تابستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه مهدویت و غدیر  خبرگزاری شبستان، 16 کارگاه آموزشی معرفت شناسی با موضوعات متنوع توسط موسسه غدیرشناسی در فصل تابستان برگزار می شود.

 

کارگاه آموزشی «نهج البلاغه» با موضوع خطبه ثقفیه1 (دوران خلفا) و با کد 1045، کارگاه آموزشی «نهج البلاغه» با موضوع خطبه ثقفیه 2 (حکومت علوی) با کد 1046، کارگاه آموزشی «خورشید هشتم» با موضوع امام رضا (ع) پژوهی و آشنایی با معارف رضوی و کد 1008، کارگاه آموزشی «نگین آفرینش 1» با موضوع آشنایی با آموزه های مهدویت و فرهنگ انتظار با کد 1211 و کارگاه آموزشی «نگین آفرینش 2» با موضوع آشنایی با آموزه های مهدویت و دوران ظهور با کد 1212 به صورت آنلاین توسط موسسه غدیرشناسی در ایام تابستان برگزار می شود.

 

همچنین کارگاه آمووزشی «نقد عرفان حلقه» با موضوع بررسی و نقد عرفان واره حلقه با کد 3001 ، کارگاه آمزشی «کوثر» با موضوع فاطمه (س) پژوهی و آشنایی با معارف فاطمی با کد 1056 ، کارگاه آموزشی «شهید محراب» با موضوع نهج البلاغه-وصیت نامه امیرالمومنین (ع)-5 جلسه و با کد 1047 و کارگاه آموزشی «غدیر پژوهی 3» با موضوع اثبات آموزه های مکتب ولایت از منابع اهل سنت با کد 1005 از دیگر دوره هایی است که به صورت آنلاین توسط موسسه غدیرشناسی در ایام تابستان برگزار می شود.

 

براساس این گزارش، کارگاه آموزشی «غدیر پژوهی 2» با موضوع اثبات آموزه های مکتب ولایت از منابع اهل سنت با کد 1006، کارگاه آموزشی «عاشورا پژوهی2 » با موضوع بررسی تاریخی، سیاسی، معرفتی و تحلیلی قیام سیدالشهدا (ع) با کد 1062، کارگاه آموزشی « از قدر تا غدیر» با موضوع آشنایی با آیات علوی و با کد 1818 به صورت آنلاین توسط موسسه غدیرشناسی در ایام تابستان برگزار می شود.

 

همچنین کارگاه آموزشی «الفبای سیر و سلوک» با موضوع شرح حدیث عنوان بصری از امام صادق (ع) با کد 1065 ، کارگاه آموزشی «مبانی ولایت فقیه» با موضوع بحث استدلالی و علمی در موضوع ولایت فقیه با کد 1054، کارگاه آموزشی «اسوه حسنه» با موضوع آشنایی با سیره نبوی با کد 1455 و کارگاه آموزشی «بضعه الرسول» با موضوع پاسخ به شبهات فاطمی با کد 1204 به صورت آنلاین توسط موسسه غدیرشناسی در ایام تابستان برگزار می شود.

 

علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه های آموزشی می توانند به تعداد نامحدود، کدهای کارگاه ها را به شماره 30001904 پیامک کنند. کلاس های آنلاین به صورت رایگان و در 24 جلسه و هفته ای یک جلسه برگزار می شود. حضور در کلاس های آفلاین مستلزم پرداخت شهریه و هزینه خواهد بود.

 

 

 

کد خبر 1072441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha