تخصیص اعتبارات پژوهشی به پروژه های شناسنامه دار

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی گفت: در تخصیص اعتبار به پروژه های پژوهشی نباید به کمیت بسنده کرد و کیفیت و خروجی پروژه که در قالب پروپوزال ارایه می شود برای جذب اعتبار داری اهمیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد: "حسن پارسی پور" شامگاه شنبه در چهارمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: اولویت های پژوهشی باید نیازها و داشته های استان باشد و بر همین اساس هم 12 محور شناسایی شده که از مهم ترین آنها می توان به موردهای آب، فناوری، صنایع و معادن، سلامت و رفاه اجتماعی اشاره کرد.

 

 

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اظهارکرد: از مجموع 375 میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی سرمایه ای استان در سال 1400 تا کنون 40 درصد تخصیص یافته است.

 

 

پارسی پور همچنین مجموع تعهد درآمدی استان را طی مدت گذشته 688 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در پروژه‌های ملی استانی تا کنون 68 درصد تخصیص اعتبار داشتیم که در همین ارتباط ابلاغ های لازم انجام شده و آماده مبادله موافقت نامه هستیم.

 

 

وی خاطرنشان کرد: اعتبار هزینه ای استان چهار میلیاردو 400 میلیون تومان است که طی سه ماه اول سال یک چهارم این مبلغ تخصیص یافته است.

 

 

 

کد خبر 1072452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha