توسعه کتابخانه ها تحقق اهداف فرهنگی را به دنبال دارد

محمدبیگی گفت: کتابخانه های عمومی با توجه به اهداف و رسالت هایی که برای آنها معین شده است، می توانند نقش عمده ای در تحقق اهداف فرهنگی ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «فاطمه محمدبیگی» امروز (یکشنبه 13 تیر) در بازدید آیت الله اسلامی امام جمعه تاکستان و عضو مجلس خبرگان رهبری از پروژه احداث کتابخانه شهر تاکستان بیان کرد: توجه مسئولان ارشد به مسائل فرهنگی کمک مؤثری به اهمیت جایگاه کتابخانه های عمومی در مسیر توسعه فرهنگی و اعتلای آگاهی افراد در سطح جامعه می کند.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین ادامه داد: کتابخانه های عمومی با توجه به اهداف و رسالت هایی که برای آنها معین شده است، می توانند نقش عمده ای در تحقق اهداف فرهنگی برنامه های توسعه ای ایفا کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با همدلی و مشارکت مسئولان این پروژه در آینده نزدیک تکمیل شده و مورد بهره‌ برداری مردم فرهیخته شهر تاکستان قرار گیرد.

 

امام جمعه تاکستان و عضو مجلس خبرگان رهبری هم در این بازدید بیان کرد: این پروژه عظیم فرهنگی که تمامی خدمات فرهنگی شهر از جمله فرهنگسرا، سالن های ورزشی مجزا، سالن آمفی تئاتر، رستوران، استخر و غیره را دارد از مطالبات مردم شهر تاکستان است که ان شاءالله با همدلی، همت و همکاری بیشتر و اختصاص بودجه و جذب اعتبارات در آینده نزدیک شاهد بهره ‌برداری از این پروژه فرهنگی و  کتابخانه شهر باشیم.

 

آیت الله «علی اسلامی» خاطر نشان کرد: عملیات احداث کتابخانه  شهر تاکستان از اسفند 98 آغاز شده و با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در صورت تکمیل پذیرای علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

 

کد خبر 1072649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha