مردم در جریان اقدامات اقتصادی دستگاه های اجرایی قرار گیرد

فتح الله حقیقی بر ضرورت انعکاس اقدامات اقتصادی دستگاه های اجرایی به مردم تاکید کرد و گفت: رهبری تاکید داشتند که مردم باید در جریان اتفاقات اقتصادی کشور قرار بگیرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان ظهر یکشنبه در جلسه کار گروه اشتغال در محل استانداری زنجان اظهار کرد: ۱۲ تیرماه سالروز تجاوز ناوگان آمریکایی به هواپیمای مسافربری خلیج فارس بود و اهداء مدال به فرمانده این ناو نشان از تضییع حقوق بشر است.

 

فتح الله حقیقی در ادامه بر ضرورت فعال شدن کار گروه‌های اقتصادی در استان تاکید کرد گفت:به جهت برگزاری انتخابات برگزاری جلسات کار گروه اقتصادی و اشتغال به خوبی برگزار نشده است.

 

وی بر ضرورت انعکاس اقدامات اقتصادی دستگاه های اجرایی به مردم تاکید کرد و گفت: رهبری تاکید داشتند که مردم باید در جریان اتفاقات اقتصادی کشور قرار بگیرند.

 

استاندار زنجان با اشاره به سرمایه گذاری صنعتی در سال گذشته گفت: در سال گذشته شاهد افتتاح چند واحد اقتصادی با حضور رئیس جمهوری بودیم.

 

حقیقی با یادآوری اینکه طی سال گذشته واحد تولیدی و صنعتی در استان زنجان به علت مشکلات متعدد تعطیل نشده است، گفت: به علت خشکسالی باید اعتبار و وامی به شهرستان خدابنده تخصیص یابد چرا که خشکسالی در این شهرستان شدید است.

 

به گفته استاندار زنجان، تامین اجتماعی نسبت به پوشش بیمه قالی بافان برنامه ریزی لازم را داشته باشد و معاونین و مدیران اقتصادی گزارشات و آمار اقتصادی را به مجمع نمایندگان استان ارائه بدهد.

 

 

کد خبر 1072698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha