نظام بانکی در پرداخت تسهیلات انصاف به خرج دهد

حجت الاسلام حسینی با اشاره به نقش سیستم بانکی در تصمیمات نظام اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: نظام بانکی در پرداخت تسهیلات انصاف به خرج بدهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ظهر یکشنبه در جلسه کار گروه اشتغال در محل استانداری زنجان اظهار کرد: برای پیگیری امور بایستی آمار اقتصادی به مجمع نمایندگان استان ارائه شود.

 

سید البرز حسینی بر ضرورت ارائه گزارش مکتوب آمار اقتصادی به مجمع نمایندگان خاطرنشان کرد: لازم است تا مردم نیز در جریان اقدامات اقتصادی استان قرار گیرند.

 

وی با اشاره به محرومیت منطقه رزین آباد از وجود پمپ بنزین، گفت: لازم است تا راه اندازی یک جایگاه سوخت در این منطقه در دستور کار قرار گیرد.

 

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی به مشکلات اقشار آسیب پذیر در دریافت تسهیلات اشاره کرد و گفت: در نظام بانکی استان مسئول بومی وجود ندارد و همین اقشار آسیب پذیر را با مشکل مواجه کرده است.

 

حسینی با اشاره به نقش سیستم بانکی در تصمیمات نظام اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: نظام بانکی در پرداخت تسهیلات انصاف به خرج بدهد.

 

وی به نبود هیچگونه اطلاعاتی از سیستم ساختاری استان زنجان اشاره کرد و گفت: شهرستان خدابنده در بخش‌های مختلف توسعه‌ای نداشته و متاسفانه این شهرستان توسعه صنعتی ندارد.

 

به گفته حسینی،  رتبه صنعتی شهرستان خدابنده در استان ششم است و باید مدیران استانی به توسعه صنعتی این شهرستان توجه ویژه ای داشته باشند.

 

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از ۴۰ درصد کشاورزی استان زنجان در شهرستان خدابنده است، گفت: کمترین تسهیلات بانکی را این شهرستان دریافت می‌کند.

 

کد خبر 1072709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha