ضرورت واکسیناسیون معلمان مناطق عشایری

سیفی با بیان اینکه رهبران آموزشی و معلمان عشایری باید در اولویت واکسن زدن قرار گیرند گیرند گفت: مدارس عشایری به صورت حضوری برگزار می شود ضرورت دارد معلمان و راهبران آموزشی در اولویت واکسیناسیون قرار گیرند.

«محمد رضا سیفی» در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان درباره واکسیانسیون معلمان عشایری و راهبران آموزشی گفت: درخواست کرده ایم تا راهبران آموزشی و معلمان عشایری در اولویت واکسن قرار گیرند.

 

مدیرکل دفتر عدالت آموزشی و آموزش عشایر  وزارت آموزش و پرورش افزود:کلاس های مدارس عشایری که اغلب در مناطق دور افتاده قرار دارند، به صورت حضوری برگزار شده است.

 

وی ادامه داد:این معلمان و راهبران آموزشی با دغدغه مندی و دلسوزی در دوران کرونا در مدرسه و کلاس درس حضور یافتند و به دانش آموزان آموزش دادند. چون اغلب مناطق دور افتاده از کانون ویروس کرونا به دور هستند اما معلمان در همه دوران در کنار دانش آموزان بودند. بنابراین ضرورت دارد که در اولویت واکسن زدن قرار گیرند.

 

سیفی تصریح کرد: در حال حاضر دو میلیون 385 هزار و  241  دانش آموز عشایری و روستایی در کشور وجود دارد که  210 هزار نفر دانش آموزعشایری هستند.

 

وی بیان کرد: تعداد 40 هزار و یک مدرسه روستایی هم  میزبان دانش آموزان روستایی و عشایری هستند، شش هزار مدرسه برای دانش آموزان عشایری است، تعدادی از مدارس عشایری یک دانش آموز دارند و  معلمان با حضور در این مناطق دور دست اجازه بازماندگی از تحصیل به دانش آموزان نمی دهند و کلاس را برگزار می کنند و پرچم جمهوری اسلامی را در دورترین مناطق به اهتزاز در می آورند.

 

 

کد خبر 1072714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha