رسانه های استان در کنار و همراه ستاد مبارزه با کرونا بوده اند

فتاحی با تاکید بر رعایت پروتکل ها، فاصله گذای اجتماعی، آگاهی بخشی به مردم، استفاده از ماسک و اعمال محدودیت ها در آرامستان ها، گفت: اصحاب رسانه و مطبوعات استان، بیش از یک سال و نیم در تمام نقاط استان در کنار ستاد مبارزه با کرونا بوده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام، ظهر امروز(۱۳ تیر) در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا اظهار کرد: با توجه به اینکه وضعیت شهرستان مهران از نظر شیوع کرونا قرمز است و در برخی از شهرستان آمارهای ابتلا و بستری روبه افزایش است، لازم ستادهای مبارزه با کرونا شهرستان ها  بیش از گذشته فعال تر بوده و رعایت پروتکل ها را پیگیری کنند.

 

« الیاس فتاحی» با تاکید بر رعایت پروتکل ها، فاصله گذای اجتماعی، آگاهی بخشی به مردم، استفاده از ماسک، اعمال محدودیت ها در آرامستانها و دستوراعمل های بهداشتی بر اساس وضعیت رنگ بندی شهرستان ها، ابراز کرد: با توجه به اینکه وضعیت برخی استان های کشور قرمز است در زمینه پروازهای فرودگاه استان به این استان های محدودیت های لازم اعمال شود.

 

وی با بیان اینکه برگزاری گردهمایی در سطح ادارات ممنوع بوده و همه دستگاه های اجرایی موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند، گفت: کارکنان عتبات عالیات که از طریق مرز مهران وارد کشور می شوند در صورت مثبت بودن تست کرونای آنها، از ورود انها به کشور جلوگیری شده و در قرنطینه تا بهبودی کامل بمانند و پایانه ها و حمل و نقل نیز همکاری لازم را در این زمینه انجام دهند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام  یادآور شد: قرارگاه استانی مبارزه با کرونا هم بیش از گذشته پای کار باشند و اقدامات انجام شده در تمام نقاط استان در راستای مبارزه با کرونا به ستاد مبارزه با کرونا اعلام شود.

 

فتاحی با تقدیر از اصحاب رسانه و مطبوعات استان در راستای مبارزه با کرونا، یادآور شد: اصحاب رسانه و مطبوعات استان، الحق و الانصاف بیش از یک سال و نیم است که در تمام نقاط استان در کنار ستاد استانی و شهرستان های مختلف بوده اند، همکاری و همرای بسیار خوب و آگاهی بخشی بسیاری خوبی داشته اند و امید است که این امر تداوم داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه اعمال محدودیت ها در آرامستان‌های و آگهی های ترحیم ها باید مدیریت شود، ابراز کرد: تجمعات در تمام نقاط استان ممنوع است، برگزاری نمایشگاه هم ممنوع است و از نیروی انتظامی شهرستان ها و شهرداری های استان انتظار می رود که همکاری و تعامل لازم را همانند گذشته را داشته باشند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام  مطب پزشکان نیز باید در راستای کاهش میزان ازدحام مراجعان کنترل شوند، یادآور شد: مسئولان و فرمانداران همه شهرستان ها لازم است که بر اساس وضعیت رنگ بندی اقدامات لازم را داشته باشند که مشکلی برای مردم ما پیش نیاید.

 

فتاحی با بیان اینکه رسانه ها استان نقش مهمی در تحقق مشارک حداکثری مردم در پای صندوق های رای با حضور ۶۳ درصدی داشتند، خاطرنشان کرد: از رسانه های استان انتظار می رود که همچون گذشته در راستای آگاهی بخشی به مردم و تولید محتوا در راستای مبارزه با کرونا ما را همراهی کنند.

کد خبر 1072724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha