احساس مسئولیت در قبال خون شهدا در هر مقام و جایگاهی یک امر ضروری و واجب است

حجت الاسلام احمد نجنو گفت: کلیه ما مسئولین و افرادی که توفیق خدمت گزاری برای فراهم شده از برکت خون شهدا است بنابراین احساس مسئولیت در قبال خون شهدا، در هر مقام و جایگاهی یک امر ضروری و واجب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، صبح امروز ۱۳ تیر آئین تودیع و معارفه ائمه جمعه شهرستان کهنوج با حضور مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان و جمعی از مسئولین در سالن شهید مطهری برگزار شد.


حجت الاسلام «احمد نجنو»، دراین مراسم، گفت: کلیه ما مسئولین و افرادی که توفیق خدمت گزاری برای فراهم شده از برکت خون شهدا است بنابراین احساس مسئولیت در قبال خون شهدا، در هر مقام و جایگاهی یک امر ضروری و واجب است.


امام جمعه جدید شهرستان کهنوج ابراز کرد: اکنون که این مسئولیت خطیر را پذیرفته ام برخود لازم می دانم از زحمات کلیه همکاران، ائمه جمعه گذشته کهنوج از جمله حجت الاسلام درویشی، امیری، دهقان و افشارمنش که در سالیان گذشته تمام همت و تلاش خود را برای اعتلای فرهنگ و مذهب این شهرستان در مقام امام جمعه به کار برده اند، سپاسگزاری کنم.


وی بیان کرد: امیدوارم با استفاده از تجربیات مردم شریف و مسئولین شهرستان، عملکردی در تراز انقلاب در نهاد نماز جمعه حاصل شود.


حجت الاسلام نجنو ادامه داد: با توجه به این که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر استفاده از فکر جوانان برای پیشبرد اهداف جامعه تاکید دارند، ما نیز برای تقویت و پاسداری از فرهنگ ناب محمدی، جبهه انقلاب و مدیریت جریان های انقلابی به این جوانان نیاز داریم.


امام جمعه جدید شهرستان کهنوج تصریح  کرد: در طلیعه گام دوم انقلاب، با همت، انسجام و با محوریت این جوانان و با وحدت هر چه تمام، بدون وابستگی به جریان های خاص و با استفاده از ظرفیت های، نخبگان دانشجویان و مجموعه های فرهنگی، با تکیه بر بازوان اجرایی خدمتگزار بتوانیم بهترین و موثرترین قرارگاه منطقه را تشکیل دهیم.


وی در خاتمه خاطرنشان کرد: با ریل گذاری مسائلی که مدنظر رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم است، منویات آن را اجرایی کنیم و در شهرستان نیز مسائل و مشکلات مردم را حل کنیم.

کد خبر 1072733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha