تهیه سند برنامه استانی کاهش خطر حوادث و سوانح در خوزستان

صدیقی از تهیه سند برنامه استانی کاهش خطر حوادث و سوانح در خوزستان خبر داد و گفت: این سند با توجه به مخاطرات مختلف خوزستان و پیش‌بینی مخاطرات آینده و تهیه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «شهاب صدیقی» امروز (یکشنبه ۱۳ تیر) در پایان نشست بررسی تدوین سند برنامه استانی کاهش خطر حوادث و سوانح اظهار کرد: نسخه جدید قانون مدیریت بحران در سال ۹۸ ابلاغ شد که بر اساس آن در ماده ۴، یکسری ماموریت‌ها برای دستگاه‌های مختلف تعریف شده است.

 

سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران خوزستان افزود: هر استان مکلف شده که سندهای استانی را در حوزه شناسایی خطر و پاسخگویی به خطرات تهیه کند.

 

وی اضافه کرد: در این راستا خوزستان از سال ۹۹ با انتخاب مشاور، تعریف کارگروه‌های مختلف و صدور احکام توسط استاندار خوزستان، به این موضوع ورود کرده است.

 

صدیقی عنوان کرد: این سند با توجه به مخاطرات مختلف خوزستان و پیش‌بینی مخاطراتی که در آینده خواهد داشت، تهیه شده و در جلسه نهایی امروز، نظرات همه دوستان مطرح و سند، مورد موافقت همه اعضا قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: پس از آن باید این سند در جلسه ستاد هماهنگی فرماندهی پیشگیری و پاسخ به حوادث که به ریاست استاندار خوزستان برگزار می‌شود، مطرح و پس از تصویب به ستاد ملی ارسال شود.

 

کد خبر 1072746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha