اجرای شفافیت از عملکردهای مطلوب شورای پنجم اسلامی شهر شیراز است

مقیمی گفت: با تحقق مصوبات شفافیت در شورای اسلامی شهر شیراز، هیچ تصمیمی دیگر در پشت درهای بسته گرفته نخواهد شد و هیچ بودجه ای بی برنامه هزینه نخواهد شد و همه مناقصات و مزایده های شهرداری در دسترس شهروندان و قابل تحلیل و تفسیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «قاسم مقیمی»، امروز (یکشنبه 13 تیر) در یکصد و هشتاد و نهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز حدود 20 هزار نفر ساعت در کنار مردم و شبیه مردم زندگی کردند تا شیراز زیبا تر و روشن تر از همیشه شود.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر شیراز افزود: امروز با افتخار برای اولین بار در تاریخ شهرداری های ایران، اصل شفافیت و حذف تشریفات زائد در بودجه و تصمیمات شورای اسلامی شهر شیراز اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: با انجام شفافیت در شورای اسلامی شهر شیراز، هیچ تصمیمی دیگر در پشت درهای بسته گرفته نخواهد شد و هیچ بودجه ای بی برنامه هزینه نخواهد شد و همه مناقصات و مزایده های شهرداری در دسترس شهروندان و قابل تحلیل و تفسیر است.

مقیمی تاکید کرد: استان امروز اولویت شهر شیراز است و تمام امور حول انسان و انسانیت می چرخد و اجرای پیاده راه سلامت و ورزش منطقه 2 در جنوب شیراز با همان مصالح و کیفیت و خدمات، تداوم پیاده راه سلامت منطقه 6 در شمال شیراز است و توزیع عادلانه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: رسیدگی و حفظ باغ های شیراز، ساماندهی مشاغل، تلاش برای حفظ هوای پاک در شیراز و توجه به حوزه های مذهبی و فرهنگی برای شهر سومین حرم اهل بیت (ع) از اقدامات افتخار آمیز شورای اسلامی پنجم شهر شیراز بوده است.

کد خبر 1072750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha