لزوم تکمیل سریع در مجتمع فرهنگی و آموزشی و رفاهی شهرداری شیراز

تذروی گفت: شهردار شیراز برای رفاه حال کارکنان و پرسنل خدوم شهرداری نسبت به تکمیل سریع تر و رفع موانع موجود در مجتمع فرهنگی و آموزشی و رفاهی شهرداری شیراز اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدتقی تذروی»، امروز (یکشنبه 13 تیر) در یکصد و هشتاد و نهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: حضور مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی و سرافراز در انتخابات مایه مباهات است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: مشارکت پر شور مردم ما موجب یاس و ناامیدی برای دشمنانی که تمام دسیسه ها و توطئه هایشان را برای عدم حضور مردم به کار گرفتند، شد.

وی اضافه کرد: امیدوارم در دوره جدید شورای اسلامی شهر شیراز با همدلی و اتحاد مضاعف بتوانیم منشا خدمات فراوانی برای سربلندی شیراز باشیم.

تذروی تاکید کرد: از شهردار شیراز انتظار دارم برای رفاه حال کارکنان و پرسنل خدوم شهرداری نسبت به تکمیل سریع تر و رفع موانع موجود در مجتمع فرهنگی و آموزشی و رفاهی شهرداری شیراز که در «فرهنگ شهر» در حال احداث است، اقدامات لازم را انجام دهد.

وی تصریح کرد: از نیروهای شهرداری شیراز درخواست دارم که بدور از مسائل حاشیه ای همچنان به وظایف خطیر خود ادامه داده و از هرگونه پیش داوری و گمانه زنی مبنی بر جابجایی خودداری کنند.

کد خبر 1072760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha