افتتاح اولین مرکز کار آفرین شهرداری شیراز

جورکش گفت: اولین مرکز کار آفرین شهرداری شیراز از جمله پروژه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز است که مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمید جورکش»، امروز (یکشنبه 13 تیر) با اشاره به افتتاح پروژه های مختلف شهری در شیراز در جمع خبرنگاران گفت: تقاطع ۳۵ متری خرامه-کمربندی (شهرک سعدی) و پیاده راه «استاد شجریان» افتتاح خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز افزود: کف سازی و بهسازی گذرهای هفت پیچ، شوریده، حاج زینل، افشار، امام زاده ابراهیم، لب آب و سرای روغنی از جمله پروژه های شهرداری منطقه هشت است که به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: پارک میدان «الله» و منظر فضای سبز «خلیج فارس» از پروژه هایی است که در محدوده شهرداری منطقه هفت به بهره برداری می رسد و همچنین عملیات اجرایی پارک ورزشی و پیست اسکیت نیز در بولوار «تخت جمشید»، شهرک «صادقیه» آغاز می شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: سرای محله «عرفان» در بلوار «عرفان غربی» و پارک «مطالعه» در بلوار «گفتار» که توسط شهرداری منطقه پنج شیراز احداث شده به بهره برداری می رسد و عملیات ساخت ورزشگاه زنده یاد «مهران اعتمادی» نیز در بلوار گفتار آغاز می شود.

وی با اشاره به پروژه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: افتتاح اولین خانه ورزش های رزمی، اولین خانه شطرنج و اولین خانه کشتی شهرداری شیراز در خیابان «نواب صفوی»، آغاز عملیات اجرایی باغ کودکانه و سالن تنیس روی میز پارک «بعثت» و سالن توپی مجموعه ورزشی «کارگر» در خیابان «کارگر» از جمله این پروژه هاست.

جورکش ادامه داد: اولین مرکز کار آفرین شهرداری شیراز از جمله پروژه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز است که مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: افتتاح باغ «بانوان» و پیاده راه «استاد شجریان» در چمران جنوبی در محدوده شهرداری منطقه ۶ در ایام عید سعید قربان انجام خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: دیگر پروژه های سایر مناطق شهرداری نیز در ابتدای مرداد تا اواخر مرداد آماده بهره برداری است و در لیست برنامه های افتتاح قرار دارد.

کد خبر 1072785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha