حسن عملکرد فرماندهان مانع از وقوع جرم می شود

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان گفت: حسن عملکرد فرماندهان و نظارت های داخلی مانع از وقوع جرم می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سید «محسن بنیمی» در جلسه مشترک با فرمانده، رئیس عقیدتی سیاسی و مسئولان نظامی و قضایی منطقه پدافند هوایی نصر اصفهانی در محل سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان اظهارداشت:  بازدارندگی از وقوع جرم در افزایش ضریب امنیت و کاهش مشکلات برای نیروهای مسلح ضرورت دارد.

 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان افزود: گستردگی خدمات و ماموریت‌های پدافند هوایی ارتش به ویژه منطقه شهید نصر اصفهانی که در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری نیازمند اقدامات ویژه و نظارتی برای پیشگیری از وقوع جرم و افزایش عملکرد است.

 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان با اشاره به روند کاهشی پرونده‌های قضایی در این یگان نظامی، تصریح کرد: عملکرد فرماندهان و کارکنان نظامی این نهاد در پیشگیری از وقوع جرم نقش مهمی داشته و هر آنچه که تعهد و نظارت داخلی بیشتر باشد، تشکیل پروند نیز کاهش می‌یابد.

 

وی یادآورشد: افزایش آگاهی عمومی و آموزش کارکنان نظامی و سربازان بر کاهش تخلفات و اقدامات مجرمانه موثر و بر این اصل باید سرمایه‌گذاری کرد.

*برگزاری جلسات آموزشی و آگاهی بخشی

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی نیز در ادامه این جلسه کاهش تخلفات و پیشگیری از وقوع جرم را در ارتقا و عملکرد و توان نظامی  و رزمی کارآمد بیان‌کرد و اظهارداشت: برای تحقق این مهم برنامه آموزشی و آگاهی بخشی در یگان انجام می شود.

 

امیر سرتیپ «علی حدادی سامانی» ادامه داد: جلسات آموزشی و آگاهی بخشی قضایی در بخش‌های مختلف پدافند هوایی ویژه کلیه کارکنان برگزار می‌شود که بررسی‌ها از کاهش تخلفات ناشی از عدم آگاهی حکایت دارد.

 

وی تعامل سازنده بین سازمان قضایی نیروهای مسلح و پدافند هوایی را در کاهش جرائم مهم اعلام کرد و گفت: هر چقدر اقدامات بازدارنده افزایش یابد، بازدهی کار نیز افزایش و خسارت به امنیت کشور کم خواهد شد.

در این جلسه هفته قوه قضاییه تبریک گفته شد و از همکاری های دادستان و رئیس دادگاه نظام استان برای پیشگیری از وقوع جرم تقدیر شد.

کد خبر 1072790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha