استعدادهای جوانِ قرآنی در بیجار شناسایی و تقویت می‌شوند

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار با اشاره به اجرای طرح شناسایی و ارزیابی توانمندی‌های نخبگان استعدادهای قرآنی گفت: استعدادهای جوان قرآنی شهرستان بیجار شناسایی و تقویت می‌شوند.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی از مهم‌ترین اهداف سازمان تبلیغات اسلامی است که با جدیت دنبال می‌شود.

 

 

وی افزود: قرآن روش درست زیستن را به انسان می‌آموزد و در برگیرنده تمام ابعاد زندگی انسان و تضمین کننده سعادت فردی، اجتماعی، دنیوی و اخروی است.

 

 

حجت‌الاسلام مختاری نیا در ادامه از اجرای طرح شناسایی و جذب استعدادهای قرآنی در شهرستان بیجار خبر داد و اظهار کرد: طرح شناسایی و ارزیابی توانمندی‌های نخبگان استعدادهای درخشان قرآنی در رده سنی جوانان و نوجوانان شناسایی و جذب می‌شوند.

 

 

وی همچنین به فعالیت مؤسسات و خانه‌های قرآن اشاره و عنوان کرد: در حال حاضر پنج مؤسسه قرآنی و ۲۵ خانه قرآنی در شهرستان بیجار فعال است که به انجام فعالیت‌های دینی و قرآنی می‌پردازد.

 

 

رئیس اداره تبیلغات اسلامی شهرستان بیجار با اشاره بر اینکه تعمق و تدبر در مفاهیم آیات و عمل به آموزه‌های قرآنی نیاز امروز جامعه اسلامی است، اعلام کرد: نخبگان، حافظان و عاملان آموزه‌های قرآنی نقش محوری در سعادت دنیوی و اخروی جامعه بشری دارند.

کد خبر 1072791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha