پیشرفت پدافند هوایی قابل قیاس با چند سال گذشته نیست

امیر سرتیپ صباحی فرد گفت: پیشرفت های پدافند هوایی در حوزه های کشف، رهگیری و انهدام قابل قیاس با چند سال گذشته نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش امروز با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال غرب از مرکز عملیات مشترک، رادار تاکتیکی پلدشت جلفا و میاندوآب، رادار ثابت گروه تبریز، مواضع دیده بانی و توپخانه ای و همچنین فرماندهی اطلاعات و شناسایی و مراکز آموزشی، فرهنگی و روحی رفاهی مستقر در کوی سازمانی این منطقه پدافندی بازدید کرد.

امیر سرتیپ «علیرضا صباحی فرد» امروز در بازدید از منطقه پدافندهوایی شمال غرب کشور اظهار داشت: دانشمندان جوان و فرماندهان ارزشمند این نیرو با همکاری سازمان های مربوطه کار بزرگی را در پدافند هوایی به منصه ظهور رساندند و موفق شده اند به پیچیده ترین و دشوارترین فناوری در حوزه پدافند دست پیدا کنند.

وی اظهار کرد: اقدامات خوب و ارزنده ای در سطح نیروی پدافندهوایی در رابطه با خودکفایی و بومی سازی سامانه های  پدافندی انجام شده و این مهم موجب شده است امروز اقتدار و صلابت و توان رزم و قدرت بازدارندگی نیروی پدافندهوایی در حد بسیار بالایی باشد و جزء قدرت های برتر نظامی نه تنها در سطح منطقه بلکه در سطح بین المللی باشیم.

امیر سرتیپ صباحی فرد با بیان اینکه  پیشرفت های پدافند هوایی در حوزه های کشف، رهگیری و انهدام قابل قیاس با چند سال گذشته نیست، گفت: پدافند هوایی امروز از لحاظ تجهیزات و تسلیحات حرف اول را در منطقه می زند.

وی با اشاره به حضور پرشور و حماسی ملت ولایتمدار ایران اسلامی به خصوص کارکنان و خانواده های غیور نیروی پدافند در انتخابات ۲۸خرداد، اظهار کرد: هموطنان عزیزمان بازهم به جهانیان و دشمنان قسم خورده ایران و انقلاب اثبات کردند که با وجود همه مشکلات و سختی ها، همیشه و در همه حال پیرو نظام و رهبری هستند.

کد خبر 1072796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha