آغاز ثبت نام  دوره های تابستانی کانون امام علی تبریز

کانون فرهنگی هنری امام علی منظریه تبریز، ثبت نام دوره های تابستانی را با عنوان طرح «یاوران آسمانی» آغاز کرد.

«یعقوب کریمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از آغاز ثبت نام کلاس های تابستانی و اجرای طرح اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) منطقه منظریه تبریز(ویژه پسران) خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی مسجد امام علی (ع) منطقه منظریه تبریز گفت: کانون با هدف پرورش فکر و شکوفایی استعدادهای فردی، درمحیطی پرنشاط و اثربخش و با بهره‌گیری از توانمندی نیروهای متخصص و باتجربه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

کریمی با بیان اینکه با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان و محدودیت‌هایی که برای اوقات فراغت تابستان کودکان و نوجوانان وجود دارد، افزود: پس از وقفه‌ای ۲ساله و بنابر هماهنگی‌های انجام شده، کانون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ۱۹ تیرماه پذیرای متقاضیان حضور درطرح تابستانه خواهد بود.

وی با اشاره به آغازثبت نام فعالیت‌های تابستانه در کانون اظهار کرد: کانون با تکیه بر تجربه های اندوخته شده خود، هرساله و در استقبال از ویژه برنامه‌های تابستان با رویکرد احیاء و به روزرسانی محتوای فعالیت‌های خاص ، برنامه های امسال با رویکردی متفاوت تر و متنوع تر برای مخاطبان عرضه می شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی با اعلام عناوین برنامه های هدفمند این مجموعه اظهار کرد: طرح اوقات فراغت این کانون در رشته های؛ فوتسال، فوتبال، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، خطاطی، طراحی و نقاشی، آشنایی با کامپیوتر، حلقه های معرفتی و خداشناسی، کلاس های قرآنی، مباحث اخلاق و آداب معاشرت، برگزاری اردوی مشهد مقدس برای اعضای واجد شرایط پیش‌بینی شده است.

یادآوری می‌شود مهلت ثبت‌نام فعالیت‌ها تا روز جمعه ۱۸ تیرماه است و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام به آدرس کانون فرهنگی هنری مسجد امام علی (ع) واقع در منظریه - خیابان حج از ساعت ۵ بعدازظهر تا اذان مغرب و عشا  مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های کریمی۰۹۱۴۷۶۱۲۰۶۶ و دفتر کانون ۰۴۱۳۴۷۵۱۰۷۷ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 1073255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha