نمایشگاه دائمی آثار «شهید فرهنگی والا» در تبریز گشایش یافت

نمایشگاه دائمی عکس، آثار، اسناد و مدارک دانشجویی فرهنگی شهید وحید فرهنگی والا با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، آیین نکوداشت و گشایش نمایشگاه دائمی عکس، آثار، اسناد و مدارک دانشجویی فرهنگی شهید جبهه مقاومت و دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز (شهید وحید فرهنگی والا) با حضور پدر این شهید، عزیز جوان‌پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌ شرقی، حجت‌الاسلام محمدمهدی شمسی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان و هیئت همراه برگزار شد.

حجت‌الاسلام شمسی در این مراسم با اشاره به جایگاه شهدا، با اشاره به بازتعریف شهادت در سایه برقراری نظام جمهوری اسلامی، بازخوانی این بازتعریف را به ‌دست نوجوانان و جوانان شهادت‌طلب دانست.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت: شهدای والامقام جایگاه رفیع شهادت را شناختند و به ارزش معنوی و خدایی بودن جهاد در راه خدا پی بردند و به این مقام عالی دست یافتند.

همچنین «عزیز جوان‌پور» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان در این آیین با گرامیداشت نام و یاد شهدای انقلاب اسلامی، از شهید فرهنگی والا و از نسل جوان انقلابی به‌عنوان ثمره‌های نظام جمهوری اسلامی یاد کرده و شهدا را ضامن حفظ و صلابت و قدرت و امنیت منطقه و کشور عنوان کرد.

 شهید وحید فرهنگی والا، ۲۶ ساله از اعضاء سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و دانشجوی مهندسی مکانیک و از فعالان فرهنگی و قرآنی آذربایجان شرقی بود که آبان ۱۳۹۶ بر اثر انفجار مین در منطقه ادلب سوریه زخمی شد و بعد از انتقال به بیمارستان بقیه الله تهران به شهادت رسید.

کد خبر 1073805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha