کارهای بزرگی با امکانات کم در جنگ تحمیلی انجام دهیم

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: روزهای سخت و سنگینی را در زمان دفاع مقدس پشت سر گذاشتیم و موفق شدیم با امکانات کم، کارهای بزرگی انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ «محمدحسین فرهنگی» در شب خاطره «پرواز تا نخچیر»، اظهار داشت: سرهنگ خلبان شیرازی قهرمان اصلی کتاب «بازِ نخچیر» است، همچنین پیش از این نیز شاهد تولید آثار فاخر از آقای «موسی غیور» مولف این کتاب، بوده‌ایم.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: خلق اثری همچون «بازِ نخچیر»، کار پسندیده و ماندگار است؛ چرا که شاید قهرمانان تاریخ کشورمان فردا در دسترس نباشند. همچنین جا دارد از حوزه هنری، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و نیروهای مسلح که منشاء تولیدات مربوط به دفاع مقدس هستند، تشکر کنم.

فرهنگی کتاب «بازِ نخچیر» را مرجع شناخت و تحقیق آیندگان دانست و افزود: ثبت و انتشار چنین آثاری، عمل به رسالت زینبی است.

وی در ادامه با اشاره به ساقط شدن هواپیمای رژیم بعثی توسط سرهنگ خلبان شیرازی، توضیح داد: ما از تبریز برای محافظت از لاشه به محل سقوط هواپیما اعزام شده بودیم. با حضور در محل مشاهده کردیم که چند تکه از این جنگنده گم شده است. با بررسی آثار کشیده شدن قطعات هواپیما، به یک خانه روستایی رسیدیم که اهالی آن چند تکه از هواپیما را به یادگاری برده بودند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: روزهای سخت و سنگینی را در زمان دفاع مقدس پشت سر گذاشتیم و موفق شدیم با امکانات کم، کارهای بزرگی انجام دهیم.

کد خبر 1074027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha