زمین بیمارستان ۳۲۷ تختخوابی خاوران تبریز تملک نشده است

مقدس پور عدم تملیک زمین بیمارستان خاوران را از موانع سرمایه گذاری سازمان در سال های اخیر دانست و گفت: هر تخت بیمارستانی متضمن ۵ میلیارد تومان هزینه برای ستاد مرکزی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «سیداسماعیل مقدس پور» امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: ۵۳ درصد جمعیت استان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی؛ آگاهی دقیق از قوانین و خدمات قابل ارائه سازمان را از طریق سایت و رسانه های عمومی دریافت می دارند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان با اشاره به خدمات درمان مستقیم و غیرمستقیم سازمان بعنوان خدمات کوتاه مدت خاطر نشان کرد: تقریبا ۱۳۰۰ میلیارد تومان هزینه درمانی سال گذشته استان  بوده است که در قالب 2بیمارستان و 12 درمانگاه ملکی و 2492مرکز طرف قرارداد انجام گرفته است.

مدیر درمان استان همچنین از انجام ۵۶۷ عمل جراحی قلب در بیمارستان استاد عالی نسب خبر داد و افزود: ۱۰۵۹ زایمان طبیعی و ۱۲۸۴ عمل سزارین نیز در بیمارستان ۲۹ بهمن صورت پذیرفته است.

مقدس پور عدم تملیک زمین بیمارستان خاوران را از موانع سرمایه گذاری سازمان در سال های اخیر دانست و متذکر شد: هر تخت بیمارستانی متضمن 5 میلیارد تومان هزینه برای ستاد مرکزی می باشد که لازم است ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه مذکور تخصیص یابد.

وی همچنین از پیگیری احداث پروژه پلی کلینیک اسکو - سهند خبر داد و گفت: زمین مناسب از طرف شورای شهر اسکو پیشنهاد گردیده است و به زودی کلنگ آن بر زمین زده خواهد شد.

مقدس پور ضمن تجلیل از جانفشانی های مدافعین سلامت با عنوان نمودن اینکه از اول پاندمی کرونا 5110 نفر بیمار کرونایی و مشکوک در بیمارستانهای ملکی تبریز بستری شده اند یادآور شد : بیش از 772 همکار نیز به این ویروس مبتلا شده اند و دو شهید تقدیم نموده ائیم.

کد خبر 1074487

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha