فعالیت ۶۰ موسسه خیریه در قزوین

بیدخام گفت: ۶۰ موسسه خیریه داریم که هر کدام افراد مختلف را تحت حمایت دارند که باید افراد مشترک میان آنها احصاء شود و خدمت رسانی به صورت منظم و شایسته ارائه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «مریم بیدخام» در مراسم رونمایی از پنل تخصصی موسسات خیریه بیان کرد: مراکز مختلف نیکوکاری در استان قزوین ایجاد شده است که در نقاط مختلف قرار دارند.

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین ادامه داد: امروز مرکز نیکوکاری به نماد مشارکت اجتماعی مردم تبدیل شده است که ظرفیت خوبی در حوزه فرهنگی و اجتماعی است.

 

وی اضافه کرد: مرکز نیکوکاری به مرکزی برای رفع و حل مشکلات اجتماعی تبدیل شده و در واقع باید گفت که در محله های مختلف در کسوت امداد محله ظاهر شده اند و موفق عمل کرده اند.

 

بید خام عنوان کرد: موضوع جلوگیری از موازی کاری امر مهم و جدی است چراکه ممکن است یک فرد به چند موسسه مراجعه کند و فرد دیگری به لحاظ عدم توانایی نتواند حتی به یک موسسه مراجعه کند.

 

وی اظهار کرد: پنل اختصاص یافته به موسسات خیریه امکان شایسته ای را برای ارتقای خدمت رسانی به نیازمندان فراهم می کند البته حفظ حرمت و کرامت افراد هم بسیارمهم است که با محرمانگی اطلاعات نیازمندان، در این زمینه اقدام شایسته صورت خواهد گرفت.

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین عنوان کرد: 60 موسسه خیریه داریم که هر کدام افراد مختلف را تحت حمایت دارند که باید افراد مشترک میان آنها احصاء شود و خدمت رسانی به صورت منظم و شایسته ارائه شود.

 

وی خاطر نشان کرد: توجه به موضوع توانمندسازی در کمیته امداد امام خمینی (ره) امری شایسته و پسندیده است که لازم است در موسسه های خیریه و مراکز نیکوکاری به این رویکرد توجه شود.

 

بیدخام یادآور شد: در واقع باید تلاش کنیم تا مرکز نیکوکاری به کمک معیشت خلاصه نشود بلکه موضوع اشتغال و آموزش مهارت هم در این مراکز مورد توجه قرار گیرد.

                                              

کد خبر 1072806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha