حلقه های معرفتی در مسجد امام حسن (ع) بروجن برگزار می شود

زمانی از برگزاری حلقه های معرفتی توسط کانون فرهنگی هنری ضحی مسجد امام حسن (ع) بروجن در ایام تابستان، با حضور اساتید مجرب برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان خبر داد.

«آیدا زمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: حلقه های معرفتی توسط کانون فرهنگی هنری ضحی مسجد امام حسن (ع) بروجن، با حضور اساتید مجرب برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان در ایام تابستان برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ضحی مسجد امام حسن (ع) بروجن ادامه داد: مباحث و معضلات روز جامعه با حضور جوانان و نوجوانان مسجدی در آن به بحث و گفت‌وگو گذاشته می شود.

 

وی همچنین از برگزاری کلاس های مشاوره در این کانون خبر داد و افزود: این کانون سفرهای زیارتی قم و جمکران را در مناسبت های مختلف با حضور پرشور جوانان برگزار کرده است.

 

زمانی، برگزاری کلاس های حفظ و تفسیر، تجوید، قرائت و تفسیر، ترتیل، ۱۴۴۵، تفسیر کوتاه را از جمله فعالیت های آموزشی این کانون برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در ایام تابستان اعلام کرد.

 

وی همچنین برگزاری دوره های آموزشی امداد و نجات با همکاری هلال احمر و حضور پرشور جوانان و نوجوانان را از دیگر برنامه های آموزشی کانون حضرت بقیه الله ذکر کرد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری ضحی مسجد امام حسن (ع) بروجن ادامه داد: کانون های فرهنگی و هنری می تواند یک محور و قرارگاه فکری و عقیدتی برای نسل بالنده نظام باشند و به عنوان پاسداران و حافظان مرزهای ایدئولوژی عمل کنند.

 

کد خبر 1072889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha