تونل محور منوجان - رودان در محور بزرگراهی خلیج فارس مسدود شد

مسلم قادری گفت: با توجه به آغاز عملیات تعمیر شبکه روشنایی تونل محور منوجان - رودان در حوزه استحفاظی استان هرمزگان به اطلاع می رساند از تاریخ ۱۵ تا ۲۲ تیر ماه کاملا این تونل مسدود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «مسلم قادری» گفت: با توجه به آغاز عملیات تعمیر شبکه روشنایی تونل محور منوجان - رودان در حوزه استحفاظی استان هرمزگان به اطلاع می رساند از تاریخ ۱۵ تا ۲۲ تیر ماه کاملا این تونل مسدود است.


معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان افزود: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته توسط مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل این اداره کل مسیرهای جایگزین برای تردد محور کهنوج به زیارتعلی در استان هرمزگان و منوجان - هشت بندی - جغین استان هرمزگان در نظر گرفته شده است.


وی بیان کرد: رانندگانی که قصد تردد به سمت استان هرمزگان و بالعکس را دارند با توجه به اطلاعات ارائه شده در مسیر مقصد خود را انتخاب کنند.


قادری ابراز کرد: مسیر منوجان به هشت بندی با توجه به تعدد روستاهای در مسیر و پیش بینی حجم تردد در این محور، رانندگان بایستی با رعایت قوانین و سرعت مطمئنه رانندگی و از عجله و شتاب پرهیز کنند.


معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان ادامه داد: شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل این اداره کل  بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مردم و رانندگان است.


شایان ذکر است؛ تونل محور منوجان - رودان چند هفته گذشته به دلیل آتش گرفتن تربلر حامل سوخت دچار حادثه شده بود که با همکاری ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های منوجان و رودان  این تونل بازگشایی شد.

کد خبر 1072957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha