کلاس‌های تابستانی خانه قرآنی «مائده» کامیاران آغاز شد

مدیر خانه قرآن «مائده» شهرستان کامیاران گفت: کلاس‌های تابستانی این خانه قرآن با برگزاری رشته‌های مختلف قرآنی در سطح شهرستان کامیاران آغاز شد.

سیده‌آمنه حسینی، مدیر خانه قرآن مائده شهرستان کامیاران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان با اشاره به آغاز فعالیت‌های تابستانی خانه قرآنی مائده در شهرستان کامیاران، اظهار کرد: کلاس‌های این خانه قرآن در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، تجوید، حفظ، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم، کلاس‌های عمومی، روش تدریس و یادگیری قرآن به بیسوادان از کلاس‌های قرآنی این خانه قرآن بوده است.

 

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های قرآن برای خردسالان سه سال به بالا بیان کرد: کلاس‌های قرآن خردسالان بیشتر در رشته‌های حفظ و روخوانی و روانخوانی قرآن بوده است.

 

مدیر خانه قرآن مائده شهرستان کامیاران بیان کرد: کلاس‌ها به صورت روزانه در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

 

حسینی یادآور شد: کلاس‌های قرآن حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این خانه قرآن برپاخواهد شد و در کنار آن کلاس‌های مجازی قرآن نیز برپا می‌شود.

 

وی اضافه کرد: کار آموزش قرآن یک عشق و اراده درونی است و موجب شده که از سال ۱۳۸۶ بدون هیچ چشمداشتی و در کنار گذران زندگی شخصی خود شب و روزم را در کلاس‌های آموزش قرآن طی کنم.

 

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های قرآن در منزل پدری خود افزود: برگزاری کلاس‌های قرآن در منزل پدری موجب شده که بیشتر شرکت‌کنندگان در کلاس‌های قرآن را زنان بیسواد تشکیل دهند که در این راستا تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ام تا بتوانم زمینه بره‌مندی این قشر از جامعه را برای مأنوس شدن با قرآن فراهم کنم.

کد خبر 1072970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha