استفاده از ظرفیت خیرین فومن در مدرسه سازی و تعمیر و تجهیز مدارس

محسنی با تاکید بر استفاده از ظرفیت خیرین در امر مدرسه سازی و تعمیر و تجهیز مدارس گفت: خیرین می‌توانند حتی در ساخت یک کلاس درس نیز مشارکت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، «محمدرضا محسنی» ظهر امروز(دوشنبه، ۱۴ تیر) در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: بیش از۷۰ درصد عوامل اجرایی انتخابات سال ۱۴۰۰فرهنگیان بودند که از همه مدیران مدارس و فرهنگیان تشکر می‌شود.

 

فرماندار فومن به اهمیت و لزوم تهیه و تنظیم بانک اطلاعاتی کلیه املاک آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش با کمک ادارات و نهادهای مربوطه در خصوص دریافت سند مالکیت اهتمام بیشتری داشته باشند.

 

محسنی تصریح کرد: کارگروهی با اعضای اداره ثبت اسناد املاک و بنیاد مسکن با آموزش و پرورش تشیکل شود و نتیجه فعالیت‌ها در خصوص دریافت سند مالکیت مدارس فاقد سند و میزان پیشرفت فعالیت‌ها در این راستا در شورای آموزش و پرورش  بعدی ارائه گزارش شود.

 

فرماندار فومن با تاکید بر استفاده از ظرفیت خیرین شهرستان در امر مدرسه سازی و تعمیر و تجهیز مدارس بیان کرد: خیرین می‌توانند حتی در ساخت یک کلاس درس نیز مشارکت داشته باشند و مجمع خیرین مدرسه‌ساز در آموزش و پرورش فعال و بانک اطلاعاتی احصاء گردد.

 

وی به اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان اشاره و خاطرنشان کرد: سبک زندگی و آموزشی متفاوت شده که لازم است ضمن استفاده از ظرفیت سامانه شاد، کلیه فعالیت‌ها در چارچوب ستاد کرونا بر اساس رنگ بندی صورت گیرد.

 

کد خبر 1072986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha