شهرداری شیراز برای کاهش آسیب های اجتماعی از فرهنگوران ملی و محلی بهره می برد

جعفری گفت: شهرداری شیراز در حوزه مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیب های اجتماعی از تخصص هنرمندان و فرهنگوران ملی و محلی برای مبارزه با مواد مخدر بهره گیری می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی جعفری»، امروز (دوشنبه 14 تیر) در آئین تقدیر سازمان فرهنگی شهرداری شیراز، از جانبازان و فعالان مبارزه با مواد مخدر گفت: برای کاهش آسیب های اجتماعی در شیراز شاهد ورود جدی فرهنگ و هنر هستیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز افزود: برای حفظ امنیت جغرافیایی، اجتماعی و روانی کشور تمامی حوزه ها و دستگاه ها دست در دست یکدیگر در حال تلاش هستند و سازمان فرهنگی شهرداری نیز فرهنگ و هنر را به عنوان ابزاری برای جهاد با آسیب اجتماعی به کار گرفته است.

وی اضافه کرد: شهرداری شیراز در این حوزه از تخصص هنرمندان و فرهنگوران ملی و محلی برای مبارزه با مواد مخدر بهره گیری می کند.

جعفری اعلام کرد: بر اساس آمار جهانی، سالانه درصد بالایی از کشفیات تریاک جهان در ایران کشف می شود که با تلاش و جان فشانی های نیروهای مبارز انتظامی به انجام می رسد.

وی با اشاره به ارزش قلم اهالی فرهنگ و هنر و نقش آفرینی موثر آن در زمینه آموزش های اجتماعی بیان کرد: کتاب «جامعه نگار» که مجموعه نمایش نامه هایی در حوزه آسیب های اجتماعی به ویژه مواد مخدر و اعتیاد است، محصول قلم هنرمندانه نویسندگان کشور در حوزه  مسایل اجتماعی است.

جعفری تصریح کرد: امنیت و آرامش کشور را مرهون خون پاک شهیدان و جانبازان هستیم و فرهنگوران که با قلم خود در عرصه فرهنگ و فرهنگ سازی جهاد می کنند.

خاطر نشان می شود، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، طی آیینی ضمن رونمایی از کتاب «جامعه نگار» از جانبازان مبارزه با مواد مخدر تجلیل کرد.

کد خبر 1072994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha