تلاش مطلوب شهرداری شیراز در کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از مواد مخدر

کرمی گفت: فعالیت های شهرداری شیراز برای کاهش آسیب های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر به ویژه در مناطق پرآسیب و پر خطر قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سلیمان کرمی»، امروز (دوشنبه 14 تیر) در آئین تقدیر سازمان فرهنگی شهرداری شیراز، از جانبازان و فعالان مبارزه با مواد مخدر گفت: فعالیت های شهرداری شیراز برای کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه در مناطق پرآسیب و پر خطر قابل تقدیر است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس افزود: برخورداری از چهار هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز در عرصه مبارزه با مواد مخدر کشور نشان از توجه و ضرورت رسیدگی به این حوزه است.

وی اضافه کرد: شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر تنها شهدای امنیت نیستند بلکه شهدای مسیر سلامت مردم کشور و رفع آسیب برای جامعه بشری به شمار می روند.

کرمی تاکید کرد: علیرغم تلاش های بی دریغ نیروی انتظامی، در حال حاضر شرایط مبارزه با توزیع و عرضه مواد مخدر از طریق مرزها و خاک ایران نیازمند امکانات جدید و نوآورانه و در کنار آن ورود جدی تر فرهنگ و هنر به حوزه رفع آسیب های این حوزه را دارد.

«سعید نظری»، عضو شورای شهر شیراز نیز در این مراسم گفت: سبک زندگی مدرن با حداقل ارتباطات خانوادگی و دوستی‌های جمعی، موجب شده انسان هر روز تنهاتر و به سمت مصرف مواد مخدر کشیده شوند  و در برنامه ریزی های شهری و اجتماعی باید با نگاهی نو و رویکرد فرهنگی، برای تغییر سبک زندگی شهری تلاش کنیم.

کد خبر 1073002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha