دبیرخانه دائمی نشان افتخار سیلک در کاشان افتتاح شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از راه اندازی دبیرخانه دائمی نشان سیلک با هدف بررسی و انتخاب مشاهیر و نام آوران کاشانی خبر داد.

محمدحسین واحدیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی نکوداشت مشاهیر و نام‌آوران کاشان گفت: این هفته با عنوان «میراث جاویدان» و برای پاسداشت از مفاخر کاشان برگزار می‌شود.


رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان افزود: به همین منظور، دبیرخانه دائمی نشان سیلک با حضور نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان در فرهنگ سرای دانش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان افتتاح شد.

 

واحدیان اظهار داشت: در این مراسم که با حضور آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و جمعی از مسئولان شهرستان، اعضای فعلی و آینده پارلمان شهری و تعدادی از مدیران شهری برگزار شد، حکم دبیری این رویداد به مدت دو سال به سید مهدی رضوی زاده اعطا شد.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان بیان داشت: دبیرخانه دائمی نشان سیلک با هدف بررسی و انتخاب مشاهیر و نام آوران کاشانی که در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، و غیره خدمت آفرین بوده و باعث سرافرازی نام کاشان شده اند، ایجاد و افتتاح شده است.

 

واحدیان افزود: این دبیرخانه هر سال سه نفر از نام آوران کاشان را در حوزه های مختلف شناسایی و انتخاب کرده و در نهایت در هفته فرهنگی نکوداشت مشاهیر و مفاخر کاشان با اعطای سه نشان افتخار «فخر»، «مهر» و «تمدن» از آن ها تقدیر می شود./

کد خبر 1073003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha