طرح آمایش سرزمین با پیوست فرهنگی در فارس ابلاغ شده است

طبیبی گفت: در فارس نقشه طرح آمایش سرزمین اجرایی شد و در آن بحث فرهنگ هم ابلاغ شده و در دستور کار بوده و اکنون این مهم در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی در حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید حمیدرضا طبیبی»، امروز (دوشنبه ۱۴ تیر) در جلسه بررسی نقشه مهندسی فرهنگی فارس گفت: در فارس نقشه طرح آمایش سرزمین اجرایی شد و در آن بحث فرهنگ هم ابلاغ شده و در دستور کار بوده و اکنون این مهم در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی در حال پیگیری است.

نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس گفت: در این آمایش سی و پنج راهبرد قرار داشته که چندین راهبرد فرهنگی نیز در دستور کار بوده و سطح آن کلان است و نقشه مهندسی قابلیت های اجرایی دارد و باید برای آن گروه تلفیق را در نظر گرفته تا بحث مطالعاتی آن در سازمانه های اجرایی دقیق بررسی شود.

«غلامرضا خوش اقبال»، مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس هم در این جلسه گفت: باید در ابتدا بیان مسئله تعریف شود و برای سازمان های فرهنگی و آموزشی  مسئله مهندسی فرهنگی از نیازهای اولویتی فرهنگی باشد تا بتوان آن نقشه مهندسی را در بهترین شرایط اجرایی کرد.

خاطر نشان می شود، در این جلسه «صابر سهرابی»، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، «محمدرضا باقری»، نماینده دبیرخانه شورای انقلاب فرهنگی و «عنایت الله زمانی» از دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان فارس که به منظور بررسی راهکارهای برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی برگزار شد، حضور داشتند.

کد خبر 1073062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha